strömmen kommer från den trekantiga. att den dog tyder nog på att du inte har något batteri i den. Jag har inget batteri och har dragit ut min strömsladd utan att mätarställning och hjulinställning har försvunnit.
strömmen kommer från den trekantiga. att den dog tyder nog på att du inte har något batteri i den. Jag har inget batteri och har dragit ut min strömsladd utan att mätarställning och hjulinställning har försvunnit.
släng upp nån bild sen när det e klart så man får se resultatet
har inte hängt med hela tråden men antar att det är egentillverkade kraschpuckar du vill ha bild på. mina kommer från biltema och stadium till ett pris av 126kr för både fram och bak
har du valiga stänger som går igenom axeln bara eller?
Det ser ut som om muttrarna sticker utanför puckarna?[/QUOTE]Jepp, en M10 gängstav och 4st m10 låsmuttrar så är detbara att såga rätt längd och skruva fast. gick på en timme eller nått och då provade jag mig fram en del
så ut och skruva nu
Jepp, en M10 gängstav och 4st m10 låsmuttrar så är detbara att såga rätt längd och skruva fast. gick på en timme eller nått och då provade jag mig fram en del
så ut och skruva nu
Så jag måste sätta i ett batteri i baksidan av displayen?
Drog ut sladden för å göra så som Gnutten skrivit, men de blev ju lite svårt när displayen inte funkade.
Jag ska ändra inställning till motard istället för offroad.
Vad är de för ett batteri?
För jobbigt att öppna boken och kolla?CR2430 heter det.Så jag måste sätta i ett batteri i baksidan av displayen?
Drog ut sladden för å göra så som Gnutten skrivit, men de blev ju lite svårt när displayen inte funkade.
Jag ska ändra inställning till motard istället för offroad.
Vad är de för ett batteri?
För jobbigt att öppna boken och kolla?CR2430 heter det.
Japp, speciellt när klockan är ca 23:00 och boken är i garaget 3 km bort. Bilen på verkstaden och dåligt med luft i cykeldäcken.
Ber om ursäkt...
Det har ju gått flera dagar mellan dina båda inlägg.Det borde du hinna förflytta dig 3km påJapp, speciellt när klockan är ca 23:00 och boken är i garaget 3 km bort. Bilen på verkstaden och dåligt med luft i cykeldäcken.
Ber om ursäkt...
Jag tänkte byta lågfartsmunstycke imorgon. Jag har inte ens rört förgasaren, så om nån kan förklara hur man gör så hade de varit schysst.
//Matjon
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |