Det här har säkert diskuterats längre bak, men sökfunktionen hjälpte inte...
Sett vissa annonser på 625 som inte har elstart, trots att all info man läser säger att 640 = kick, 625 = el?
Exempelvis:
http://www.blocket.se/vi/48702208.htm
Hur kommer detta sig?
Ska hämta en 625sxc 03a till nästa helg.
Vad är det första man ska göra tycket ni?
*Ställ ventilerna är inte så bökigt som det låter 0, 12 ska det vara både på unsug å utsug inte 0, 15 men som sagt behöver inte vara petbiga hellre större soel än för litet.
Står fel i boken, varit i kontakt m ktm men även frågat johan på hammarströms motor ang detta.
... jag som nyss köpt mig ett bladmått med handtag på .15
Aja, får fixa ett nytt då
Det kan du gott använda.... jag som nyss köpt mig ett bladmått med handtag på .15
Aja, får fixa ett nytt då
Ungefär 0,10? Det blir 0,125 om man skulle lyckas pricka precis.Det är ju dessutom rätt gott om plats att använda bladmått på LC4.Skit i bladmåttet du kommer svära som bara ............
Scrolla ner på sidan ang ventiljustering där finns en bild på mutter där man räknar ena kanten till den andra ungefär 0.10. Kör den metoden en del kör stigningen på skruven som mått.
http://hem.passagen.se/ktm_lc4/
Ungefär 0,10? Det blir 0,125 om man skulle lyckas pricka precis.Det är ju dessutom rätt gott om plats att använda bladmått på LC4.
Sen står det 0,12-0,15 på både in och ut i senare manualer så det är inget "fel" att ställa på 0,15 om man nu känner för det.Inom felmarginalen förmodligen...
Gör ett nytt försök nu när tråden vaknat lite till liv..
Min säkring till ljusen smäller så fort jag slår på helljuset, någon som har koll på vad det kan vara för fel?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|