bmwjohan skrev:2671904kör ni något med era 660'is nu eller står dem i vinterförvar?
jag kör fortfarande med min varje dag. på julafton ska jag ta en rejält runda har jag tänkt. ska vara 5 grader varmt och sol då
NisseNutz skrev:2672210Har inte körkortet och sen står den i tajt vinterförvar.
Skickade med en bild på min ute i det fria också
Ps. Det står två moppar och två cyklar till inne i förrådet nu ... taaajt
bmwjohan skrev:2671904kör ni något med era 660'is nu eller står dem i vinterförvar?
jag kör fortfarande med min varje dag. på julafton ska jag ta en rejält runda har jag tänkt. ska vara 5 grader varmt och sol då
Folkezx9r skrev:2672265Har ordnat en komplett tomtemundering med skägg , stor luva som med lite våld får plats på hjälmen , rock o byxor som får plats utanpå skinnstället, så på (H)julafton bär det iväg på slangen genom byn !!!. Ska föröska få ngn att ta lite kort alt filma...
<<JOHAN>> skrev:2672246står det en gräsklippare och lutar sig mot pärlan.
NisseNutz skrev:2672309Fan det ser så ut ... *springer ut till förrådet*
Lugn lugn.. gräsklipparn står lutad men det är ett stopp på den så gräsklipparn nuddar inte bågen.
Närmast KTMen är kopplingshandtaget till CBRen, ca 4mm till godo
Kom på att slänga upp en bild på gummibussningarna vi diskuterade för ett tag sen
Rasorblade skrev:2672400Det där får du ju putsa iordning
NisseNutz skrev:2672309Kom på att slänga upp en bild på gummibussningarna vi diskuterade för ett tag sen
NisseNutz skrev:2672444ajdå
Känns som jag fick bakläxa under vintern
era hojar måste ju vara tipp topp. Fota samma bild nu och lägg upp här. Och fuska inte med att putsa upp först
NisseNutz skrev:2672444era hojar måste ju vara tipp topp. Fota samma bild nu och lägg upp här. Och fuska inte med att putsa upp först
Jonasson skrev:2673711Min hoj fastnar inte på bild?! Men å andra sidan så är den inte undaställd utan den SKA ju plockas ner å fixas med, du kan få en bilder efter
Andersj skrev:2674053Nya baklyset, Dom fyra yttersta på varje sida är blinkers.
Andersj skrev:2674220Dom klagar säker, men nu har jag blinkers iallafall.
Rasorblade skrev:2674241Släng upp en bild när kåpan e på....
Andersj skrev:2674329Bild 1 så sitter bakskärmen på. Sen kommer regplåten att komma direkt under lyset.
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|