Hej har en liten undran ska hämta en ktm 660 04 på lördag är jätte nöjd skulle kolla med er vad isdäck kostar ca pris och hur ni gör med låsningen på stan,,och sen får man skjutsa på dom
Halloj
Hur gör ni som slangar egentligen? Har drevat upp min 03:a 2 kugg bak (40) men har stora problem att få upp den på 3:ans växel... Har org. effekt i hojen men tycker den e lite slö på låga varv och kräver massa varv för att gå bra.. 2:an reser den sig på hur lätt som helst. Har jag så usel teknik?
Mvh krille
bara å våga mer.. kom förbi jobbet får jag provköra den å se om det är ngn skillnad
Halloj
Hur gör ni som slangar egentligen? Har drevat upp min 03:a 2 kugg bak (40) men har stora problem att få upp den på 3:ans växel... Har org. effekt i hojen men tycker den e lite slö på låga varv och kräver massa varv för att gå bra.. 2:an reser den sig på hur lätt som helst. Har jag så usel teknik?
Mvh krille
Hej!
Nybliven 660 ägare sedan ca en månad tillbaka. Min 660 trycker ut MASSOR med olja...
/J
Ligger du såpass högt att du saktar ner i fart?
Är det någon som vet ifall det finns en sådan här bakskärm o köpa som passar "bolt-on" ? Om inte, till vilken hoj är skärmen och behövs de mycket modd för den ska passa?
Den vänstra kröken på min 660 är för kort och går inte att få tät mer än i 20 sekunder innan den börjar läcka igen...är detta ett vanligt fenomen eller vad?
Helt kass bakdel faktiskt för den ser apful ut orginal.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|