sliCk_kekki
Ny medlem
Vänt på "klossarna"?
Ligger och kvider av magsmärtor pga skrattet, tack för hjälpen! så simpelt var det
Vänt på "klossarna"?
Ligger och kvider av magsmärtor pga skrattet, tack för hjälpen! så simpelt var det
Vart ser man hur många kubik det är på motorn? brukar ju stå? vart står det på 660
Mvh
654 ccVart ser man hur många kubik det är på motorn? brukar ju stå? vart står det på 660
Mvh
View attachment 387168
någon som varit med om att bulten som går genom vipparmsaxeln (avgassidan) gått av? Hur sjutton är det möjligt?
Var ute och tränade lite wheelies och skulle precis vända men stannade för jag hörde att det tickade lite lätt, precis då la den av.
Skulle prova kicka igång den igen men märkte att decompen inte kändes som den skulle, luta mig ner och såg att wipparmsaxeln hängde ut
allt ser ut som det har klarat sig. Beställer nya bultar och hoppas på det bästa..
Har beställt ett Sebring hunter slipon till min 660, en 2004. Dock undrar jag över bestyckningen. Just nu är den avstrypt samt SAS är borta, ägarn innan ska ha bestyckat den för det. Någon som har ett hum på vad jag måste ändra så jag har nått att starta på i alla fall? Har läst runt på forumet och läst väldigt olika svar, dock hade de flesta akrapovic.
Man slänger allt vad originalbestyckning heter åt fanders och skruvar i något som fungerar bättre oavsett vilket slipon som är monterat.
Haha joo misstänkte nått sådant Men har du nått tips på storlekar på munstyckena så man har nått att börja på?
Det är meningslöst att svara på då det huvudsakligen är nålen som avgör det. Med original nål behöver du ett större huvudmunstycke än standard, med rätt nål mindre än vad du har nu.
Så det finns andra nålar att välja på med. Vad skiljer sig de andra nålarna ifrån original nålen?
Någon som vet om man kan koppla en hastighetsmätare från en ktm 660/625 05-06 på en ktm 660 04?
Alltså rätt in med samma typ av kontakter?
Verkar som om min har gett sig men jag har fått tag i en nyare modell.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|