doro skrev:2347738har hört någon gång att det går på strax över 1000-lappen runt om men kan ha fel
Cervantes skrev:2347745För all orange plast? låter ju billigt
Tror det va 1315:- hos LellesCervantes skrev:2347733Nån som har koll på hur mycket svart plast kostar till en 660?
motardnisse skrev:2347814Stort sett all plast dvs svarta,orange,silver mfl men icke de som är lackade och typ de nyare som är vita eller blåa..
All plast är billigare till KTM tycker jag!
Har du tänkt att köra omkull??
Är så jäkla trött på alla som kör svart plast så jag kör orange blandat med svarta sidokåpor!
Ivil skrev:2347957Tror det va 1315:- hos Lelles
Tydligen problem med kopplingen på vissa 04r, ett fabriksfel så det går på uttökad garanti.smc660 skrev:2347332Poster dette her siden det er en 660 jeg har.
Når jeg trykke inn koblingen og legger inn første gir (kald motor) får jeg et rykk/smell i kjedet som om koblingen slurer litt. Sykkelen trekker ikke fremover men det virker som om framdrevet strammer opp kjedet med et smell før det stopper.
Ingen andre ulyder eller problemer med å få inn noen av girene. Lyden har kommet/blitt sterkere i det siste og jeg frykter at noe er galt da det ikke var slik før. Har byttet olje og filter uten at det ble noen forandringer.
Noen tips? Bør jeg ta av motordekslet og sjekke at alt er fastskrudd?
Sykkelen har gått ca. 400 mil.
Edit: 2004 modell
M:et skrev:2348946
Så är någon intresserad så står det en nyuttagen 04:a här och väntar på ny ägare. Jag hinner aldrig köra med den längre...
bange skrev:2348887Tydligen problem med kopplingen på vissa 04r, ett fabriksfel så det går på uttökad garanti.
/Mange
NANO skrev:2349404är det någon som vet hur stort ventilspelet ska vara på en 660 -05???
Cervantes skrev:2351402Då va man 660 ägare... Bytte precis min 600rr mot en 660smc
Vart den en ny tråd att leka i
motardnisse skrev:2351628Bara sådär utan att ha provkört?
smc660 skrev:2349262Takk. Kan du utdype dette litt? Hva slags feil er det snakk om?
Forhandleren jeg kjøpte sykkelen hos har sluttet med KTM. Kan de nekte og reparere dette og henvise meg til en annen forhandler?
Har tatt service selv, har dette innvirkning på garantien ved en slik feil?
(sykkelen var avstrupt når jeg kjøpte den)
Jonasson skrev:2352010Antar att man kan få svar här.. Ni som kör med akra, har ni db-killern i eller ur? Tycker den låter rätt bra med den i, har inte testat utan.. Det låter väl en hel jävul kanske?!
Cervantes skrev:2351691Nä fan heller
Testa igår.. sen testa jag en xr650 tidigare i veckan men gillade den inte.. vart ute en sväng nu och det är ju en enorm skillnad i körkänsla men den känns ju sjukt rolig att köra!! inte så allvarlig på nått vis..
motardnisse skrev:2352260Dåså då är det bara att ansluta sig till http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=51018&page=92
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|