Provade ta bort locket till luffiltret och fy fan sånt ös de blev i mellanregistret!
Har fortfarande orginal avgas och map.
Satte på locket igen eftersom jag vet att hojen går magert redan orginal.
Vilken map kör ni med som har öppet filter? Akra eller evo 1 mappen?
Skulle se har en SMC-R Har Evo 2 i med Akra helsystem samt lamda killer. Vet nån om det går få mer mos i maskinen ? Utan och bearbeta motorn, Går det och mappa den utan och köpa PS5 Vill säga komma in i org kontakten och lägga en opimerad mapp där
Om man vill ta bort lambdan utan att köpa en plugg till den så går det att stänga av lambdan i ECUn.I Evo mappen gjorde så jag hade en jättedålig tomgång. Kammen gör så man får avgaserna i höga pulser för kammen är så vass.
Det gör att lamdan får inget jämt flöde så den skickar konstiga signaler till boxen så tomgången går upp och ner och oftast dör.
Så jag satte en lamda killer så tar bort den elektriskt och i denna kontakten finns två motstånd så den ligger på lamda 1 hela tiden. Så nu går det jätte bra sen får man med en plugg så du tar bort lamdan med i avgaset
View attachment 372344
Kan de vara den du menar?
Har läst på supermotojunkie att den inte fungerar alls för att täta locket snarare tvätom att de börjat läcka med denna packing.
Den lösningen din polare har verkar ju shyst men jag vet att de finns folk som löst problemet även med orginal tanklock.
Vet inte riktigt om de läcker från dränerings nipplen eller om de är mellan tank och tanklock , men det har alltid läckt efter jag tankat fullt och kört lite vilt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|