Jag köpte en lindrigt krashad smc, har fått allt i ordning nu, nja, det lilla det nu var, skruvade blinkers i varje hörn (2 var sönder).. å de också blinkar alldeles för fort pga. att de är led, nån som vet var rele'et sitter ifall man skulle byta det till ett elektroniskt ?
Sen e där skrapor i fram masken å lite i bakplastet men dom tänker jag byta i vinter, möjligtvis till svarta. Nästa i tur är att chassit mäts att det är rakt å sen får jag den i register å sen kan köra det vad nu är kvar av säsongen.
Men till mina frågor, förra ägaren har lagt acrapovics slipon och kartta, men jag fick inte med den och vet inte om jag vill punga ut så jävla mycket som den kostar. Stör det om jag kör hojen orginal med kartta som ger för mycket bränsle, iaf går den inte för het
Kan jag öppna luftburken nu när jag har acrapovics kartta å hålla orginal ljuddämparen ?
För era frambromsar ljud när ni bromsar ? Min för ett visst "bzzzzzzzzzzzz" ljud när jag bromsar, funderade om det är en egenskap eller fel ? Bromsen är nog väldigt effektiv.
I bilden som jag laddade syns en plastbit som är på frambromsledningen och hastighetsledningen. Var kommer den fast ?
Tack så väldigt mycket, till stor del tack vare den här tråden som jag böt min husqvarna till Ktm, och har varit stormnöjd hittils