Finns på ebay, tror jag betalade 600kr för mitt evo 2 filter. Rätt säker på att hojen går sämre än orginal om du inte har filter till kammen
Tjena.
Går i tankarna att köpa mig en 690 smc. Men är relativt okunnig och har lite frågor som ni kanske kan svara på?
Jag har a2 kort (mellan) så för att jag ska köra "lagligt" måste jag mappa om den till 25-35kw (beroende på vikt), är det någon som har erfarenhet av att köra en 690 som är strypt? Isåfall, hur är det tillskllinad från original? Bakhjulskörning osv?
Kan heller inte hitta något om den är godkänd för att skjuts på om man monterar fotpinnar?
Hör inte till denna tråd, men rekommenderar ni att köpa en 690 och mappa om den eller ska jag gå på något som har rätt kw direkt? Har nämligen inte råd att torska kortet då jag behöver det inom jobbet (bil alltså), för antar att det är kortet som ryker om man har reggat den på mellan och sen tar bort det? Försäkringen kommer stå på min far också om det komplicerar det hela.
Tjena.
Går i tankarna att köpa mig en 690 smc. Men är relativt okunnig och har lite frågor som ni kanske kan svara på?
Jag har a2 kort (mellan) så för att jag ska köra "lagligt" måste jag mappa om den till 25-35kw (beroende på vikt), är det någon som har erfarenhet av att köra en 690 som är strypt?
Som sagt nykär!!
Fler som kör orginaldrevat med EVO I?
ut en kort sväng idag å pröva kn filtret, och går ju otroligt bra!nån som haft problemet det läcker bensin vid korken då man kör bakhjul?
osäker om det är vid avluftningen eller om packningen runt locket läcker
nån som haft problemet det läcker bensin vid korken då man kör bakhjul?
osäker om det är vid avluftningen eller om packningen runt locket läcker
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |