Problemet va att d va restorder på dina grejer från fabriken som kunde tänkas vara va felet. Men ktm sverige har skruvat bort delarna från en ny hoj(helt oanvänd) och skickat dom till verkstan.Prata med mekanikern å han tyckte väl inte att d va såå kul för din skull,Han har felsökt och inte hittat nått fel,men som sagt nya delar e beställda till din cykel... Ska hämta min hoj imorgon så då ska ja prata mer med han vad som händer med din cykel.Jag har fått ett bra bemötande även om jag kan tycka att dom kanske skulle behöva lite hjälp i verkstan. Tråkigt vilket som ialf.../Jocke
Tack för all info Veritas!
Att det ska vara så jävla svårt för en verkstad att ringa och uppdatera kunden, alla fall i ärenden av denna karaktär. Det tar 2 minuter och gör underverk! Istället sitter man och blir förbannad för att man inte vet vad som händer. Sen läser man det på ett forum.
Ringde KTM nyss och fick ovanstående bekräftat, trottelbody restad i Österrike, skulle skruvas av från en hoj i Sverige, dock från en demohoj.
MEN, sen hade de ändå lyckats få tag i en ny trottelbody från Österrike.
Denna har enl KTM anlänt till verkstaden (igår em) och väntar nu på att bli monterad.