Kommer åt gör jag men går så jävla trögt, kuggarna på ringer tar stryk av allt knackande med mejsel så får länma in den i nästa vecka istället
Någon som vet om man kan besikta hojen med akrapovic helsystem monterat?
Okej gött, Aa DB killern i är nog inte så dumt! Vet du om de mätte avgasvärdena?Besikta min i fredags med acra helsystem. Fast jag fega och hade dB killen i. Gick bra så nu går den 2 år till
Okej gött, Aa DB killern i är nog inte så dumt! Vet du om de mätte avgasvärdena?
Okej gött, Aa DB killern i är nog inte så dumt! Vet du om de mätte avgasvärdena?
Tjena har skaffat mig en 690 smc r 16' och undrar om det finns nån som kan svara på vart man hittar leo vince slipons som passar 2016 modellen OCH om det funkar med A2 strypning då jag inte kan hålla på och mappa så som det krävs med akra! TACKSAM för alla svar
Tja!
Jag ska passa på att fråga här:
Just nu har jag akra slip-on, öppet luftfilter och mappning på 690in. Hur mycket effekt kommer jag att få genom att sätta på resterande akra-rör så att jag har EVO1?
Är det ens värt pengarna?
Om jag vore dig skulle jag nog satsa på kammen hellre än främre delen till systemet. Du kommer undan billigare och "nog" en märkbar skillnad. Polaren bytte kam i sin duke -12 så det kan ju inte vara överjävligt att göra. Själv kör jag med fullt evo 2 och har tyvärr inte kört nån original smc-r bara SMC -10 och det är ju hästlängder i skillnad.
Tjena!
Har en nyköpt 690 smc-r -14 och har lite funderingar.
1.Det sitter acra slipon utan DB-killer och utan mappning samt med orginal luftburk, funkar kanon. Frågan är hur stor skillnad får jag med evo1 locket samt evo1 mappning jämfört med min setup idag?
Funbike hävdar att man kan köra utan mapp medans dinmc hävdar att har man otur när den misständer/baksmäller så skjuter man gasspjällen...
2. Jag köpte powerparts kraschpuckar till framgaffel och sving. Svingen var inga problem men framgaffel däremot, bakom hjulmuttern så sitter det någonting i gaffeln så man inte får igenom stången för puckarna? Hur har ni gjort? Det ser ut som att det finns en typ m8 bult centrerat som man kan ta bort kanske men har inte vågat.
Ladda ner manual för din hoj här: http://www.ktm.com/se/service/manualsAkut hjälp!
Vad är det för åtdragningsmoment på framdrevet???
Ladda ner manual för din hoj här: http://www.ktm.com/se/service/manuals
Momentet står i slutet (sök på framdrev). På en 2015 så verkar det vara 80Nm och loctite som gäller.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|