Vad är det för fel på tomgången?
felet är att där inte är någon när jag startar hojen och den har stått stilla i flera timmar så funkar det, men när jag kört lite så försvinner den
Du har samma fel som jag hade, när jag lämnade in den för att fixa detta problem det var då dem sa att det fanns en ny mappning.
När dem försökte mappa om så hittade dem felet varför min hoj dog när jag hade kopplingen intryckt när jag var ute och körde.
Var ska du serva den?
Att Prestige-modellen har alufälgar och fullt justerbar fjädring har jag förstått, men hur är det med R-modellen? Vad har den för extra mot de andra modellerna?
Efter vad jag forskat så verkar det R vara som Prestige-modellen men med orange ram och lite annat utseende. Rätta mig om jag har fel.
Edit: Bromsar fram verkar också skilja något.
Fortfarnde ingen som plockat av stödet och löst "brytarproblemet".
Ha en sommar, det ska jag!
tja!
Fick min 690sm igår & tycker att den må se ut som en lite udda fågel men den får mig att garva av lycka. (gillar hur den ser ut mer för varje timme)
min är -07 helt org & jag upplever ingen ryckig gång el nåt knas. (utom att den är lite täppt i näsan av org. avgaset dvs.)
jag ska prova att byta till 1 kugg mindre fram & ett slipon+ mapp sen blir det nog bra.
känns som en kalas hoj & jag blev såld på första turen i butiken.
mvh johan
Såg på hemsidan för ktm supermono cup, www.readytorace.se att det fanns någon mojäng för att spärra den funktionen. Ktm-orginaldel tydligen.
Tack för tipset, ska ta det vidare en nivå till... till handlaren (ingen nämnd) som inte kunde skaka fram rätt nummer till mig när jag var där ;-) Ser rätt så plug'n play ut men jag ser inte rakt på hur den ska kopplas in, tror mig inte ha sett någon kontakt att plugga in den i! Det löser sig säkert, om jag nu lyckas få tag i en!
Tack i alla fall för svaret!
En snabb fråga till er som drevat kan man ha 16/42 drev med orginal kedjan, dvs räcker kedjan.
Har provat med 15/40 men tyckte det blev för högt varv och ett jäkla växlande!
Hur blev den med 15/40 drevning annars? mycket piggare än original?
Försöker köra lite bakhjul med den, svår att få upp på tvåan med enbart gas tycker jag, kanske jag som gör fel..
Hur blev den med 15/40 drevning annars? mycket piggare än original?
Försöker köra lite bakhjul med den, svår att få upp på tvåan med enbart gas tycker jag, kanske jag som gör fel..
ni som diskuterar drevning kan ni inte vara vänliga & skriva vad som ingår i KTM väska som ni fick vid köpet av er hoj.
litar inte på säljaren riktigt när allt jag fick var en stämpelbok i handen innan jag gick. (givet fick jag alla nycklarna)
tacksam för svar.
mvh johan
hej!
ok...men vad var det i portföljen? (mer än verktygen dvs.)
ska ner & gnälla ruggigt imorn då jag även fick veta idag att min hoj har användarförbud pga. att dom inte skattat den men ingen sa nåt till mig.
dum som man tydligen kolla ALLT då det inte går att lita på firmor heller.
min skulle avänts som demo men ingen har kört den & den har vart påställd men inte skattad......kul i jul.
ska bli jävligt intressant vad dom kan säga imorron.
därför vill jag veta vad det finns i väskan & om ni vet om något annat ingick som han inte sa på plats vid köpet.
jag är mycket tacksam för svar i frågan.
mvh johan
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |