moddan
ös
Blev Bilsport och MC, va klart billigast.
Så nu är det bara att invänta våren så man får se vad man har införskaffat!
Invänta våren? är du galen säsongen är ju i full gång!
Blev Bilsport och MC, va klart billigast.
Så nu är det bara att invänta våren så man får se vad man har införskaffat!
Invänta våren? är du galen säsongen är ju i full gång!
haha vore inga fel, men får nog vänta några veckor till!
Eller.......
Så sätter ni er i bilen och kommer upp på vår provkörning på plogad isbana så får ni köra redan på lördag och/eller söndag......
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=237612
//issi
Ny hoj inköpt Hade glömt hur långt de första 100 milen kändes...
Har beställt evotech tail tidy och nästa steg är att få till lite skönare ljud. Önskar lite dovare, blöddrigare, och fetare ljud. Dock inte så galet högt.
Vad gäller? Fmf, gpr, akra, leovince, remus... Svårt att höra skillnad på youtubefilmer.
Simma lugnt!
Vad finns det för riktlinjer att tänka på vid inkörning de första 100-milen?
Nybliven ägare till en 690 Enduro. 2008 uttagen våren 2009 med 230 mil på mätaren. Helt original och helt sanslöst fin i skicket.
50 blås fick man punga ut, känns det rätt eller?
Lät väl jäkligt prisvärt!
Har du lagt roadracingen på hyllan?
Nybliven ägare till en 690 Enduro. 2008 uttagen våren 2009 med 230 mil på mätaren. Helt original och helt sanslöst fin i skicket.
En av klubbens mål är att fixa egna bankörningar till rimligt pris!
Kravet kommer att vara att du kör KTM och att du är medlem i klubben.
Det jag har kikat på är Sviestad en vardag nu i sommar.
Men då behöver jag ju veta hur många KTM piloter som kan och vill!
En enkel kalkyl är:
40 personer ca 650 kr
Dvs:
3 grupper med max 15 personer i varje (=20 min/pass - lugn, medel och snabb)
Sviestad är i regel öppet 09:00 – 16:00 (ibland 17:00)
Det skulle ge minst 7 *20 min i körtid…
Finns det runt 40 bansugna KTM-piloter en vardag?!?
Vad tror ni?
//issi
Tjena alla.
Har funderingar på att skaffa en 690 SMC eller Enduro och har en fundering som ni säkert kan svara på. Är det någon skillnad på modellerna mellan -08 - -10? Har för mig att jag hört att serviceintervallerna är längre på -10ans modell, men skiljer det något eller kom de bara på att det inte behövdes servas så ofta?
Om man väljer mellan en -09a som är knappt använd och en -10a som gått ca 500 - 1000 mil, och båda kostar samma pengar - är det då något med -10an som gör den till det bättre valet?
10 har snyggare plast (tycker jag) slanglösa däck, en annan hastighetsmätare som ska vara vattentät. dock borde 09 ha samma mätare för den brukar dom byta på garantin. Tror inte det är nån skillnad på motorn. Jag hade tagit 10an
Tjena alla.
Har funderingar på att skaffa en 690 SMC eller Enduro och har en fundering som ni säkert kan svara på. Är det någon skillnad på modellerna mellan -08 - -10? Har för mig att jag hört att serviceintervallerna är längre på -10ans modell, men skiljer det något eller kom de bara på att det inte behövdes servas så ofta?
Om man väljer mellan en -09a som är knappt använd och en -10a som gått ca 500 - 1000 mil, och båda kostar samma pengar - är det då något med -10an som gör den till det bättre valet?
10 har snyggare plast (tycker jag) slanglösa däck, en annan hastighetsmätare som ska vara vattentät. dock borde 09 ha samma mätare för den brukar dom byta på garantin. Tror inte det är nån skillnad på motorn. Jag hade tagit 10an
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|