Christopher
Bombrepa.se
Koll / justering ventilspel om jag inte mins fel. I övrigt byte filter,olja, tändstift.Någon som har koll på vad som ingår i 2000 mila servicen på en KTM 690 SM -09?
Tack på förhand.
Koll / justering ventilspel om jag inte mins fel. I övrigt byte filter,olja, tändstift.Någon som har koll på vad som ingår i 2000 mila servicen på en KTM 690 SM -09?
Tack på förhand.
Har ett wings slipon på min 690 smc r, undrar om man kan plocka ur db-killern å sen ta en sväng i stan och sen sätta tillbaka den? går det bra att göra så?
Framdrev kostar ju inte speciellt mycket. Varför inte köra inom je68 i Löddeköpinge eller motostar i Sjöbo och hämta upp ett nytt?Ingen som har ett original framdrev 16T till en SMR 690 -08 ?
Gärna i Skåne, västkusten/mitten/syd så kan jag köra å köpa det
Har 15T just nu och man vill ju växla upp från 6:an redan i 100-110.
Kommer behöva köra lite motorväg och det är den enda hojen jag har
Så får bli på med ett 16 men har inget original
Framdrev kostar ju inte speciellt mycket. Varför inte köra inom je68 i Löddeköpinge eller motostar i Sjöbo och hämta upp ett nytt?
Har du testat att ringa och fråga om pris?Har börjat intressera mig för en begagnad 690 SMC eller SMC-R. Priserna börjar se helt okej ut, nu när Husky 701 funnits ute några år. Och det ryktas om nya 690 supermoto och enduro till 2019.
Hur är det med motorerna och ABS mellan årsmodellerna? Något speciellt år jag vill ha eller är nyare alltid bättre?
Hur får ni ihop försäkringen? Min tidigare 625 vart typ gratis att försäkra. På 690 får jag bara det oroande ”Pris kan ej lämnas på hemsidan”..
Har du testat att ringa och fråga om pris?
Det betyder inte per automatik att det är svindyrt.
Jag kunde inte få prisuppgift via webben hos Bilsport MC för min Mito, så jag ringde in och fick premie på 1100 om året för helförsäkring.
Ring!
Jag kollade lite snabbt bara och kan få fram premie hos Bilsport MC på en 690 SMC-R på webben iaf, 7286 hade det kostat mig om året med helförsäkring.Tack för svaret, det inger ju lite hopp ändå. Jo jag tänkte göra så i veckan. Ringa runt och höra. Vart nyfiken på vad folk här får betala på ett ungefär.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |