Lindberg77
slangen slangen slangen
japp 3an ibland alltså... solen i ryggen hemlängtan å medvind, jopp då går det3:an bör du utan problem få upp utan koppling. Det gör den redan med epc borttagen och 16-t ibland.
japp 3an ibland alltså... solen i ryggen hemlängtan å medvind, jopp då går det3:an bör du utan problem få upp utan koppling. Det gör den redan med epc borttagen och 16-t ibland.
japp 3an ibland alltså... solen i ryggen hemlängtan å medvind, jopp då går det
solen ska vara i ryggen annars får man den i ögonen..Borde väl vara svårare att haka upp den med solen i ryggen...för att inte tala om medvind!
solen ska vara i ryggen annars får man den i ögonen..
nåja vi vänder på det, motvinden i fejjan solen i räva och hemlängtan!
Tjo.. men det borde ju vara fixat nu! på dom årsmodellerna som det var problem med!
Min har aldrig gått dåligt varken om jag kört på bakhjulet framhjulet eller liknande.
Suverän hoj helt enkelt
antar att 16 drev är monterat?
isåfall
-skönare ljud, helt klart
-powerwheela löjligt enkelt på 2an, med lite teknik kanske till och med på 3an
-jämnare gång
-mer lättstartad(inte massa motstånd och skit kvar i burkarna)
osv osv
Min 2007 årsmodell bluddrar på
Jag har powerwheelat upp min på backkrön i 4:an
http://www.healtech-electronics.com/ har några växelindikatorer.
Finns bl.a. på http://bneed.bikersneed.se/index1.html
Men varför?
Måste fråga eftersom det inte finns nån varvräknare hur vet man att man inte övervarvar på växlarna är det nåt varvstopp som bryter eller ??
nu sånn har det släppt sej hehe
kanon väder idag så jag bestämde mej för att nu ska jag lära mej wheela på allvar, 2an är det ju inga probbs att få upp den på men jag har alltid velat få upp den på 3an.. trodde ett tag att det var ngt fel på min hoj???
MEN
Höll på i över 2timmar med att testa att koppla upp den, dra upp den på gas mm, verkade helt omöjligt.. men så helt plötligt satt det.. märkte att framhjulet helt plötligt lyfte sej ordentligt sen var det bara att träna träna.. och nu sitter det!
fasiken nu går det ju både att dra upp den på gas och koppla upp den.. trodde dock aldrig att det skulle gå att få upp den på ren gas på 3an, givetvis får jag rycka och flytta bak arslet, men det går, och jag är hur jävla glad som hellst
antar att det är pice of cake för er proffs, men för mej som bara kört landsvägshoj i knappt ett år så är det ett stort frammsteg
Vi är oooootroligt stolta över dig
hehe det är ju du som tippsat mej liksom
Då var jag inte ute och cyklade när de gällde försäkringen då, 22k är ju inte direkt gratis!
// Jerker
Kommer förr eller senare (har hela vintern på mig) att köpa en 950. Är det möjligtvis ngn här som varit ägare till denna http://www.blocket.se/alvsborg/KTM_950_SM_Supermoto_R_29392819.htm?ca=15&w=2 tänkte bara om det är en kanonhoj eller ej och om den går som den skall
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|