Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Men vad drar en KTM 950 SM om man kör för att ha kul.
Eftersom 660 är riktigt töstig när man leker så gissar jag att svaret är "Knappas mer än vad en 660 drar när man har kul."
Men vad drar en KTM 950 SM om man kör för att ha kul.
Funderar på att byta ut KTM660 som jag pendlar 10mil om dagen med på sommaren. Men vad drar en KTM 950 SM om man kör för att ha kul.
660 drar otroligt nog bara ~0,5 hur mycket det en gasas. Har en polare som har en 640 som ligger på samma förbrukning.
Men med den lilla tanken måste jag ändå tanka typ varje dag på sommaren
Ska vi reda ut detta många verkar ha problem när man åker bakhjul att ena cylindern dör /blöddrar enl Ragnar på lelles kan han fixa det men han jobbar inte kvar men enl en kollega till honom så monterar man en slang mellan förgasarna är det nån som fått gjort det som vet hur dom gjorde enl lelles så känner ktm till detta
Ska vi reda ut detta många verkar ha problem när man åker bakhjul att ena cylindern dör /blöddrar enl Ragnar på lelles kan han fixa det men han jobbar inte kvar men enl en kollega till honom så monterar man en slang mellan förgasarna är det nån som fått gjort det som vet hur dom gjorde enl lelles så känner ktm till detta
Går det att bombuiiiila med en sådan? Förståndig busmoped, funderar över om man inte har lika kul, eller roligare på en sådan stup i ett.
Dom säger ju att vi ska konsumera oss ur den här krisen vi har i Sverige.
Har svårt att förstå att det inte skulle gälla på ett personligt plan med. Go GAMMA!
Tjenare.
Funderar på en liten roadtrip med min SE och skulle behöva få med mig lite grejer, har någon något liknande att sälja?
http://www.bikersjersey.com/product/productinfo.aspx?id=1370
Tjena,
Har lite grejer till 950SM -06 som jag inte längre behöver och ev. har en köpare till.
Vad är ett rimligt pris?
1. Komplett plast-kit (orange) + extra dekalset. Helt oanvänt.
2. Original slip-ons. Använda, men väldigt bra skick.
Hallo!
Är nu ägare till en svart sumo från 2005 med 745 mil på mätaren.
Undrar lite nu iomed servicen som skall göras vid 750mil.
Är det någon idé att lämna in den på verkstad för att få stämpel i boken, eller kan jag likväl göra den själv? Menar om det finns något som gäller garanti eller dyl då den trots allt 6 år nu.
/
Stefan
Jag har en 950 SMR-07 som gått knappt 500 mil på 2 säsonger. I höstas startade den sällan direkt om den stått 5 dagar orörd. Tänkte haka på laddaren igår och tog för skojs skull fram multimetern och kollade spänningen. Hmmm, ca 2V!!
Laddaren visade fault, typ kortslutning.
Ska inte ett hojbatteri vara längra än så?
2500kr verkar man få räkna med via Lelles eller liknande, finns det andra billigare alternativ?
nästa projekt, lacka oranga plasten vit, och skräddarsy egen designade dekaler
Jag har en 950 SMR-07 som gått knappt 500 mil på 2 säsonger. I höstas startade den sällan direkt om den stått 5 dagar orörd. Tänkte haka på laddaren igår och tog för skojs skull fram multimetern och kollade spänningen. Hmmm, ca 2V!!
Laddaren visade fault, typ kortslutning.
Ska inte ett hojbatteri vara längra än så?
Inte skoj... Har du någon eftermonterad strömförbrukare (tex ett 12V-uttag) eller någon modifiering av elsystemet? Har själv haft problem med en laddkabel till GPSen som kunde dra ur batteriet på ett par timmar.
I höstas när jag mekade med batteriet råkade jag lägga skiftnyckeln mellan plus och en jordpunkt. Vilken j*dra smäll!
Ja, när jag tänker efter så sitter det faktiskt en GSM-tracker som tidigare ägaren monterat. Men kan verkligen en sådan i princip förstöra ett batteri...?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |