Gös i agenthatt
Live hard, Paul Young
Ingen här som funderat på å lacka ramen orange som R modellen har?
Nix. Hade jag velat ha en orange ram, så hade jag köpt R-modellen. Tycker att den svarta är finfin.
Ingen här som funderat på å lacka ramen orange som R modellen har?
Nix. Hade jag velat ha en orange ram, så hade jag köpt R-modellen. Tycker att den svarta är finfin.
Jo visst e det så men kostar ju 20000 till så...
Visst e den svarta snygg men den jag kollade på å fick ett bra pris på hos lelles hade den Grå
Det skiljer ju inte 20 papp mellan en "vanlig" -07:a och en -07:a R.
Jag hade inte köpt en 05:a eller en 06:a. 07-orna är snyggast.
Hjärtat är ju det viktigaste, och det är väl samma fram till 08?
Hello alla glada 950 ägare e Riktigt avundsjuk på er efter att varit hos Lelles å provkört en av deras.Nu e man ju riktigt sugen på att byta upp sig . Det tråkiga var bara att Lelles bara hade 06r hemma å då e ju ramen silver å inte svart som 07rna har.Ingen här som funderat på å lacka ramen orange som R modellen har?
mmmm tänk va gött det hade vart med 990 motor i hojen.20 häst till.fan den e ju redan nu helt sjuk.
Men är den nya snyggare? Jag har inte bestämt mig ännu..
Det skiljer ju inte 20 papp mellan en "vanlig" -07:a och en -07:a R.
Jag hade inte köpt en 05:a eller en 06:a. 07-orna är snyggast.
Hos lelles skulle jag få köpa en Ny 950SM -06 för 79990:-
R modellen den också helt ny skulle jag få för 100000:-
Visst det e ju en 07 jag skulle vilja ha men känns inte så befogat att köpa en begagnad 07 för mer än vad en Ny 06 kostar om det endast e färgen på ramen som skiljer
I det stora hela tycker jag att 07-orna är snyggare än 06-orna. Dessutom skiljer de sig mer än i bara färg. Dessutom fanns väl 06-orna bara i orange? Svart ska det vara!
Tycker att 20 papp vara litet väl stor skillnad. Tror inte ens att det skiljer 20 laxar mellan 07-ornas R-modell och "normala" modell.
Absolut visst e det svart som gäller Man får väll lugna sig och hoppas på att det kommer ut några fler -07-or till bra pris på begagnat marknaden efter vintern då säkert många kommer vilja ha den nya 990SM
Verkar inte finnas så värst många nya svarta 07r att få tag på. Jag köpte min i september och jag fick leta ett tag innan jag hittade en. De tillverkades visst i en mycket begränsad upplaga. Tror att det var 5000 st totalt.
Tror du verkligen att många kommer att byta bort sin 950 mot en 990? Personligen tycker jag att det redan finns tillräckligt med kraft i den typ av hoj som Supermoton än.
såg en ktm950 som var ombyggd till en quad.. finns väl nå ställe som gör om såna? nån som vet nåt?
Det är gött att ni skriver.... kan man inte åka, är det alltid kul att läsa om ens sumo.... Du gösèn, det måste ju bli någon tur mellan Ludvika och falun, bara våren kommer... Personligen tycker jag att R -07 är den snygaste sumon....
Jo kraften räcker säkert men du vet hur det e Mycket vill ha mer
Det har jag aldrig hört talas om. Dock vet jag att KTM även börjat tillverka quads.
Absolut! Ska bara se till att ta mitt förbaskade A-kort först.
Alldeles sant! Men nybörjare som jag är, så har jag insett att kraften i hojen som den är original för räcka i.a.f. för den kommande säsongen.
såg en ktm950 som var ombyggd till en quad.. finns väl nå ställe som gör om såna? nån som vet nåt?
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|