"FUBAR"
Måste lära mig bromsa på slangen..
Vill också ha en 990sm! Får bli en nästa sommar om jag klarar att vänta. Kan man offroadförsäkra den? Orkar inte ringa och kolla.
Hos bilsport & MC går det att offroadförsäkra den iaf.
Vill också ha en 990sm! Får bli en nästa sommar om jag klarar att vänta. Kan man offroadförsäkra den? Orkar inte ringa och kolla.
Helt rätt I systemet under motorn där den går ihop 2-1 sitter det en 'delare' som har en tendens att vibrera loss på vissa hojar. Ingen fara alls att köra men dj-ligt irriterande.
Bästa fixen: skruva isär, häll ut, montera ihop.
.
Hos bilsport & MC går det att offroadförsäkra den iaf.
Jag skulle behöva klista på något som skyddar min tank. Jag sitter och kniper så mycket med knäna hela tiden så att jag repar tanken. Finns det någon genomskinlig skyddfilm eller något man kan sätta dit?
Jag skulle behöva klista på något som skyddar min tank. Jag sitter och kniper så mycket med knäna hela tiden så att jag repar tanken. Finns det någon genomskinlig skyddfilm eller något man kan sätta dit?
Det är nog inte speciellt många här i 950SM-tråden som har koll på vad en z1000 kan tänkas vara värd - det vet du säkert bäst själv. Däremot kan väl alla och envar här hjälpa dig med priset på en 950 (om du har mer info).Ska v byta imorgon, har inte riktigt bestämt mig ännu, han ska ta min z1000 i inbyte + 5k emellan, låter relativt bra eller?
Mvh Ola
Varför säljs det inga 950SM 07 på blocket till hyfsade priser Vill ju ha.
Jag har för mig att jag hällde i ca 3,5 liter i min när jag bytte olja sist.
gah var på Vincents här stan igår och glodde, shiiit alltså vad svårt det är, ögona hoppade framm och tebax mellan ktm 950 med akra och 990 sm, någon som kört 990 ? har ju följt hela denna tråden så vet vad ni tycker om 950
(finns ju ingen 990 sm tråd)
gah var på Vincents här stan igår och glodde, shiiit alltså vad svårt det är, ögona hoppade framm och tebax mellan ktm 950 med akra och könsord 990 sm, någon som kört 990 ? har ju följt hela denna tråden så vet vad ni tycker om 950
gah var på Vincents här stan igår och glodde, shiiit alltså vad svårt det är, ögona hoppade framm och tebax mellan ktm 950 med akra och 990 sm, någon som kört 990 ? har ju följt hela denna tråden så vet vad ni tycker om 950
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |