Nu står den på gården. Vilken härlig hoj!! Är det någon som beställt slip-on från wings på sistone? Fungerar? Pris?
Maximalt kul hojval – GRATTIS!
"Frolomp" kör med Wings på sin SuMo, kolla med honom. Själv valde jag mellan W och Akrapovic och det blev de senare till slut, fick ett sjukt bra pris av Ragnar
Kolla in wings.si för alla detaljer, priser, levtider etc.
Nopp tog den svarta Den tycker jag e snyggast.Pratade med Ragnar om att jag ville ha en Mindre Regplåt hållare å han sa att han hade R&G hemma men den var bökig att få dit.Nån som monterat den å vet hur svårt det är?
Å vad e ett sjukt bra pris?Antar att du köpt din hoj där Å därför fick ett bra pris eller?
Ragnar snackar gojja !! Monterade på min för någon månad sen och det var enklare än vad han sa. Lite tålamod, en bra kanal på radion och en eller ett par folköl så är det fixat.Nopp tog den svarta Den tycker jag e snyggast.Pratade med Ragnar om att jag ville ha en Mindre Regplåt hållare å han sa att han hade R&G hemma men den var bökig att få dit.Nån som monterat den å vet hur svårt det är?
Vad kör ni på för däck? Jag har tänkt testa den på bana men kör bara asfalt.
Ragnar snackar gojja !! Monterade på min för någon månad sen och det var enklare än vad han sa. Lite tålamod, en bra kanal på radion och en eller ett par folköl så är det fixat.
Så, om du kan tänkas skilja dig från pengarna - kostar ju en del - så är det bara att slå till. Och gör jobbet själv
.
Tjaa, jag är ju som jag är..... det vet duVad säger t ex Spider i ämnet?
Tjaa, jag är ju som jag är.....
Dom jag hört ifrån som kör Road 2CT säger att dom räcker fullt till det dom allra flesta kan åstadkomma på bana och att dom dessutom har riktigt bra livslängd.
Bäst pris/prestanda: beggade rejsdäck.
.
You betSkulle du kanske ha lust å lägga upp en bild på din bakdel? (Hojens bakdel alltså)
You bet
.
Nu står de en 990 i mitt garage.
Lite skillnad mot 660 som jag hade innan, den går ju som ett as
Ska bli intressant att se hur klumpig den känns när de är dags att
gasa på små krokiga vägar
MycketBeställde ett par BOS i måndags, ska bli intressant och se om det blir nå mer muller i hojen
Spider, nöjd med dina?
Hmm, granne?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2