Är det fullängd eller är de lite kortare? Tyckte det stod kort vid ena bilden.
De var inte alls fula! Vad kostar en sån uppsättning?
Hörrö Fritz Jörn, har du sett att det har kommit ut en 990 som demonteringsobjekt idag på blocket? Mc delar ligger den under!
Då kom det två paket på posten idag med fälgar... Blev lite förvånad då jag visst fick bromsskivan med också till bakfälgen för 1500 kr. Inte illa! 2000 kr för framfälgen var ganska bra också. Sen stannade jag till på hojbiten i Mönsterås och hittade en begagnad kopplingskåpa också för 200 spänn. Då återstår det att hitta framlyse, instrument, bakkåpa med cuts, kopplings och bromsgrepp. Bakram och avgassystem bygger jag själv så det blir nästan gratis.
Så där ja...då ropade man in en bakkåpa till Honda cb1000r -08/-09 för 60 euro på ebay. Då får man snickra ihop en bakram själv.
Hittade både koppling och bromsgrepp för 39 euro...
http://www.ebay.de/itm/260835464284?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
Har börjat bygga lite på den övre delen av bakramen. Ser lite tanigt ut med bara den här slimmade kåpan, men jag tror det blir bra när man får dit cuts, sadel och ljuddämpare under kåpan.
Har börjat bygga lite på den övre delen av bakramen. Ser lite tanigt ut med bara den här slimmade kåpan, men jag tror det blir bra när man får dit cuts, sadel och ljuddämpare under kåpan.
najs.
vad blir de för sadel?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2