Vet inte om någon kan hjälpa mig med detta...
Köpte en 1290 GT för ca 3 veckor sen och ville så klart få en `Snygg` R&G Tail Tidy monterad innan jag hämtade ut hojen,
Döm om min förvåning När jag skulle hämta ut GT,n så satt en sån här (Bilden) på den annars vackra baken
Frågade vad i he#### dom monterat för ful plåtbit i röven...
Nu kanske det bara e jag som tycker att vissa saker bara ska se rätt ut...
Enligt handlaren så är det bara den som finns att beställa, ,Den gamla vanliga modellen /se bild/ Som jag ville ha! finns inte att få tag i längre.?
Nu min fråga efter mitt låååånga utlägg_
Om man nu ska jaga runt för att få tag i den gamla modellen är det samma hålbild för att fästa skruvarna på GT-16 och framåt?
Kanske även äldre skylthållare till 1290 Super Duke R passar??
Det är så här det ska se ut så Klart...(Bild på den jag syftar på). Ni fattar!
Hoppas någon vet,
(Eller kanske någon har någon liggandes som jag kan köpa Betalar BRA!) PM`a i så fall..
Undrar hur många som kommer surna när dom beställer som jag och får sånt fult skit jag fick Och 1800 spänn åt helvete
(Jag vet varför dom gjort om Skylthållaren! Det är för att den är anpassad för att Blinkers ska synas bättre från sidan när sidoväskorna är monterade, Säkert något tryck från Tyskarna /Vet att dom gnällt på några gällande det, Och dom är ju rätt på med det mesta på hoj som inte följer deras reglemente.