KTM provkörning på plogad isbana!! (För nya körningen 2012 - gå till sidan 11 direkt)

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Tack för en grym dag!

Du som hade en rosa liten kamera och nästan låg ute i banan och fotade, finns dina bilder att se någonstans? Vore kul o se hur den vinkeln blev.
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Inga pinsamma vurpor eller motorhaverier??

Näe inga alls faktiskt. :gnissla

Annars kan ju mitt "depåstopp" sett lite kul ut. Arrangören lovade på heder och samvete att han skulle ta emot mig när jag kom in i depån för hojen var jättehög och jag var säker på att ramla. Men när jag kom in i depån stod han glatt och pladdrade med nån. Jag var heeelt säker på att han ändå skulle ta emot mig, han hade ju lovat, och att sätta ner foten själv är ju otänkbart?
Så jag gled in, bromsade, stannade. Men ingen tog emot. Varken arrangör eller fot, den hade jag ju på fotpinnen. Så jag och hojen välte från stillastående rätt ner i drivan till höger om mig. Dock utan att släppa styret! :mattias
 

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
"Detta videoklipp visar innehåll från Sony Music Entertainment, som har blockerats i ditt land av upphovsrättsliga skäl"
:gnissla:gnissla:gnissla

jefla sony, får sluta köpa grejer som det står sony på:näsblod

Näe inga alls faktiskt. :gnissla

Annars kan ju mitt "depåstopp" sett lite kul ut. Arrangören lovade på heder och samvete att han skulle ta emot mig när jag kom in i depån för hojen var jättehög och jag var säker på att ramla. Men när jag kom in i depån stod han glatt och pladdrade med nån. Jag var heeelt säker på att han ändå skulle ta emot mig, han hade ju lovat, och att sätta ner foten själv är ju otänkbart?
Så jag gled in, bromsade, stannade. Men ingen tog emot. Varken arrangör eller fot, den hade jag ju på fotpinnen. Så jag och hojen välte från stillastående rätt ner i drivan till höger om mig. Dock utan att släppa styret! :mattias

hade vart snyggt ha det på film :D
 
Last edited:

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Var något irriterad att jag hade sålt min fotoutr nyligen så fick bli att låna en simpel kamera, några hade lite flashigare kameror på fältet. Bara ladda ner om ni fastnat på någon bild. Klicka på någon bild & för muspekaren till vänstra hörnet så öppnas en ny flik där man kan ladda ner bilden/bilderna!
http://tlphoto.zenfolio.com/p460502347
 

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Sverige
Hoj
Enstånkor
Vurpa version deluxe från lördagen. Föraren kan ju ge sig tillkänna om så önskas :D
 

Bifogat

  • DSC_3245.jpg
    DSC_3245.jpg
    115.3 KB · Visningar: 165
Last edited:
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top