emilikonen
Ny medlem
tjaatjaa... nån som vet någon hemsida där det finns mycket tillbehör till ktm och står om setupen på en ktm 125 exc hejdå!!!
http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts.asp2795044tjaatjaa... nån som vet någon hemsida där det finns mycket tillbehör till ktm och står om setupen på en ktm 125 exc hejdå!!!
Det är flera i Supermotard/Offroadforumet som verkat ha handlat där. Finns i en sticky där också.2795074Är det någon här som har erfarenheter av beställningar därifrån?
/mvh bede
Du har ju redan en, varför fråga då?2801040nån som åker ktm som kan nåt om hur många häst den litter på original o vad dom toppar original o vad drevningen är o om de e nån som vet vilka nackdelar de finns mee ktm tjaarå
Du har ju redan en, varför fråga då?
nån som åker ktm som kan nåt om hur många häst den litter på original o vad dom toppar original o vad drevningen är o om de e nån som vet vilka nackdelar de finns mee ktm tjaarå
2801380Jaa, ligger tydligen på dryga 60 hp, sen har jag sebring på, så lite till, toppar tillräckligt och drevningen har jag inte i huvudet
jojo men med din erfarenhet är effekten mer än tillräcklig och mer där till.2801523nee men har alldrig hållt på mee cross nån gång måste man väll få reda på de lr??
Du har ju redan en, varför fråga då?
Drygt 40 i motorn ungefär och drevingen bestämmer du själv. Men jag tror 12-42 eller 14-42 är orginal.2801613men du iome att du e så jävla duktig då så kan ju du säga till mig hur många hästar en ktm original ligger på o sen vad den har för drevning
för att ja fick den lite innan jul o nu e den nerplockad så ja kan ej bänka den lr nåt o sen om de e så att du inte tror på att jag har nån så kan ju gjärna få se bilder på den
Drygt 40 i motorn ungefär och drevingen bestämmer du själv. Men jag tror 12-42 eller 14-42 är orginal.
tror faktiskt att 13 orginal.
152801654Bestäm dej, 13 eller 14?
Drygt 40 i motorn ungefär och drevingen bestämmer du själv. Men jag tror 12-42 eller 14-42 är orginal.
Messin' with Prulle.. det här kan bli kul
:corn
okej tack men du vet du vilken drevning som är bäst o köra på om man bara ska köra landsväg ?
som fan asså
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |