Vilket tjat det blev om moto3 hojen.
Denna tråd handlar om rc390 och jag begärde pris på raceversionen av den och fick tillbaka ett pris, punkt.
Och varför är det så självklart att det är en moto3 hoj?
Rätta mig gärna om jag har fel, men har inte moto3 en kubikbegränsning på 250cc?
Du har fått något om bakfoten. I samband med att KTM hade gjort Moto3-hojen fick de idén att göra en gatvariant av den. Och det är denna som blev RC390. Men den delar inte en skruv med Moto3-hojen, eftersom att RC390 är baserad på Duke 390.
Ifall du med banhoj tänker på idén om en budgetserie med RC390 som diskuterats tidigare på forumet, så är det gathojen som kommer användas. Gathojen modifieras sannolikt av ägaren till banutförande, såvida inte KTM-Sverige får för sig att erbjuda en sån specialvariant.
Visst stämmer det att 40 hästar är som i en härlig 60-tals hoj, men jag tycker det ser skitkul ut!Förstår fortfarande inte hur någon ens kan tänka sig att rejsa med 43 hästar, flygrakan på Anderstorp är väldigt lång och seg också med dubbla effekten.
På landsväg var 43 hästar hett ca 1960 med Triumph 650.
Förstår fortfarande inte hur någon ens kan tänka sig att rejsa med 43 hästar, flygrakan på Anderstorp är väldigt lång och seg också med dubbla effekten.
På landsväg var 43 hästar hett ca 1960 med Triumph 650.
Trodde vi talade om 43-hästaren à 55 000:-, inte Moto3:an för 550 000:-Så du tror det är trist och segt att sätta varvtider runt 10 sek långsammare än en Motogp-hoj på en liten cykel på ca 50hp? (Moto3-hoj)
Trodde vi talade om 43-hästaren à 55 000:-, inte Moto3:an för 550 000:-
Och även om en Moto3 svänger bra så lär den inte vara någon häftigare upplevelse på rakorna...
Förstår fortfarande inte hur någon ens kan tänka sig att rejsa med 43 hästar, flygrakan på Anderstorp är väldigt lång och seg också med dubbla effekten.
På landsväg var 43 hästar hett ca 1960 med Triumph 650.
Du har en poäng där men det är ändå sorgligt att nya RR-entusiaster 20 år efter Yama RD350 måste hålla tillgodo med en mer svårunderhållen och effektsvagare mc.ger en öppning till de unga fattiglapparna att ha en rimlig chans att köpa en sporthoj i ... ...MC tillverkarna behöver skapa nya behov som folk har råd med tror jag.
Du har en poäng där men det är ändå sorgligt att nya RR-entusiaster 20 år efter Yama RD350 måste hålla tillgodo med en mer svårunderhållen och effektsvagare mc.
Du har en poäng där men det är ändå sorgligt att nya RR-entusiaster 20 år efter Yama RD350 måste hålla tillgodo med en mer svårunderhållen och effektsvagare mc.
tycker den verkar klart intressant, ska prova en i veckan kurvorna som e kul o då kan den räcka
Vart provkör man en sådan ?
Ni som provkört eller provsuttit, hur långa/stora är ni??
Rädd att den ska vara för liten? Lönns ju som man får vika ihop sig om man är 189 cm
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |