KTM Ready to Race

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Liten update på läget.

Fjållebånget (jag) får den briljanta idén att när jag ändå byter ok så kan jag naja frambromsen. Här följer då ett litet tips från en know how. Först kollar du hur många skruvar du har. I mitt fall 2. Sedan multiplicerar du det talet med 3 och får då fram hur många borr du ska ha på lager. I mitt fall blev det enkelt uträknat 8. Nu skrattar ni säkert åt mig men den enkla uppställningen kommer bli 8, både för dig och mig. Det blir du varse om när dina borr går åt helvete och du spottar och svär.

Efter ett bök med borrningen så var det dags att trä in den infernaliska förbannade helvetes jävla anusbetingande skittråden i något widrigt material. Detta bör endast göras av en person med en stor portion lugn och fingerkänsla. Med det menas inte att man håller sig lugn när man blir AWPad av någon N00b på CS utan mer som att hålla sig lugn fast din lärare skriker åt di hur värdelös du är, din bil brinner en bit därifrån och en geting använder dina genitalier som sparringpartner. Observera också att najningen SKA utföras ensam då det annars kan leda till obehagliga och långa uppehåll från den sociala världen.

När du har detta i tankarna så för guds skull, och jag är väldigt seriös, utför det INTE i en förbenad jäkla ladugård där det står en brunstig satans tjur och brölar ut sitt monotona och vedervärdiga ljud i 180 db 20 cm från din hörselgång. När du fixas allt och allt är monterat, ja då har hela dagen gått. Grattis :tummenupp

Först då upptäcker du att hela luftburken måste skruvas av för att kunna sänka bakdämparen.

Och den som ber om bilder får en momentnyckel uppkörd på ett ställe där solen aldrig lyser...

...PÅ TVÄREN :mad: :mad

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
2929410 Liten update på läget.

Fjållebånget (jag) får den briljanta idén att när jag ändå byter ok så kan jag naja frambromsen. Här följer då ett litet tips från en know how. Först kollar du hur många skruvar du har. I mitt fall 2. Sedan multiplicerar du det talet med 3 och får då fram hur många borr du ska ha på lager. I mitt fall blev det enkelt uträknat 8. Nu skrattar ni säkert åt mig men den enkla uppställningen kommer bli 8, både för dig och mig. Det blir du varse om när dina borr går åt helvete och du spottar och svär.

Efter ett bök med borrningen så var det dags att trä in den infernaliska förbannade helvetes jävla anusbetingande skittråden i något widrigt material. Detta bör endast göras av en person med en stor portion lugn och fingerkänsla. Med det menas inte att man håller sig lugn när man blir AWPad av någon N00b på CS utan mer som att hålla sig lugn fast din lärare skriker åt di hur värdelös du är, din bil brinner en bit därifrån och en geting använder dina genitalier som sparringpartner. Observera också att najningen SKA utföras ensam då det annars kan leda till obehagliga och långa uppehåll från den sociala världen.

När du har detta i tankarna så för guds skull, och jag är väldigt seriös, utför det INTE i en förbenad jäkla ladugård där det står en brunstig satans tjur och brölar ut sitt monotona och vedervärdiga ljud i 180 db 20 cm från din hörselgång. När du fixas allt och allt är monterat, ja då har hela dagen gått. Grattis :tummenupp

Först då upptäcker du att hela luftburken måste skruvas av för att kunna sänka bakdämparen.

Och den som ber om bilder får en momentnyckel uppkörd på ett ställe där solen aldrig lyser...

:rofl:lol:hihi:rofl:lol:D:rofl:lol:hihi :4skrika

HAHAHAHAHAHAHAHaHAhahahahaahaha ja jävlar du gjorde min dag fan i mig.

leppe

Förvirrad
Gick med
10 Dec 2006
Hoj
yz 250
Nu har jag inte läst hela men vart är bilderna? :rofl Skoja förfan!

Fan länge sen jag skratta så åt någons oflytt.

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98

Hehe med ditt tålamod ska du ALDRIG skaffa dig en peugoeot (bil) :gnissla

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Kommer det inga bilder?:brynad

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Efter mycket om och men så är allt helt klart idag. Bytte olja och vatten samt najade kylarlocket.

Bifogat

• IMG_3769.JPG
    IMG_3769.JPG
    119.6 KB · Visningar: 72
  • IMG_3773.JPG
    IMG_3773.JPG
    132.8 KB · Visningar: 66
  • IMG_3774.JPG
    IMG_3774.JPG
    140.8 KB · Visningar: 74
  • IMG_3770.JPG
    IMG_3770.JPG
    140.2 KB · Visningar: 91
  • IMG_3771.JPG
    IMG_3771.JPG
    140.9 KB · Visningar: 83
  • IMG_3772.JPG
    IMG_3772.JPG
    137.7 KB · Visningar: 84

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Jävligt snygg Bärgren. Som racemotard är KTM en av de snyggaste utan tvekan. :yoparty

Hoppas du vinner. :) (Hoppas du är anmäld annars :6surkart)

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
fyfan vilket brutalt bakdäck..:skrämd

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...