Han har ju inte ens råd till mönster2951225fyfan vilket brutalt bakdäck..![]()
Han har ju inte ens råd till mönster2951225fyfan vilket brutalt bakdäck..![]()
Ídag var jag ute och gjorde livet surt för speedade miljöpartister när hojen helt plötsligt började gå surt och sedan dog. Uppsamlingskärlet var helt fyll. Förmodligen har flottören hängt sig och nu sitter jag här med förgasaren i några delar. Skulle uppskatta tips på saker som jag kan kolla för att den ska gå felfritt i fortsättningen.
Dräneringen i flottörhuset?2966879som jag minns så filade jag lite på flottören och sen dess så har den inte hängt sigeller vänta, det finns en chans att vi kapade det lilla röret en ittsybittsy bit också (vad det nu heter, som sitter i flottören)
Men om jag klipper ner den en bit så betyder ju det att det kommer rinna ännu mera soppa ur min förgasare, eller?2967123just detprecis den ja
![]()
Ja. Testa att bocka ner flotören så den stänger tidigare.2967151Men om jag klipper ner den en bit så betyder ju det att det kommer rinna ännu mera soppa ur min förgasare, eller?![]()
Men om jag klipper ner den en bit så betyder ju det att det kommer rinna ännu mera soppa ur min förgasare, eller?![]()
Mennar du att flottören fastna på det röret?!!? Låter skitmysko.2967502inte om det är den som gör att flottören hänger sigför då går flottören fritt= inget överflöd
Jag harvar omkring lite här och där. Nu verkar hojen funka till 100% så jag kommer nog och kör lite i Örebro någon dag.2979298Läste att du höll på med motardkarriär i 125*4 tråden men jag frågar här.
Hur går det med motardåkandet?
Kör du i Örebro eller nån annanstans?
Har du film på det?
Eller har du inte börjat köra än?
Jag harvar omkring lite här och där. Nu verkar hojen funka till 100% så jag kommer nog och kör lite i Örebro någon dag.
Tyvärr inte. =(2979360Okej
har du möjlighet att nån filmar om du kör på banan?
vore kul o se
Tyvärr inte. =(
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |