Göran: Jo den där sadeln ska ju tydligen inte vara så skön, bättre på standard SD. Med en PC så ska tydligen motorn bli mycket mycket behagligare på låga varv, då det är många som stört sig på att den är rätt ryckig original.
Själv är jag också en person som föredrar rad4ans skrikande MEN v-twin är ju schyst för bakhjulsåka med det bottenvridet som finns i motorerna.
Det kommer bli väldigt mycket allround åkning, lite bana, lite kurviga vägar, lite glida i stan, lite bakhjul, lite långkörning, till från jobbet och även ibland ligga och mosa på så mycket man orkar efter landsvägarna.
Som sagt, allt möjligt.
Att varvstoppet är vid 230 kan jag se som en nackdel, för om man då vill marcha 170-180 så lär ju motorn redan där varva väldigt mycket om man nu har drevat om den.
Du har inte åkt nakenhoj förut va? Man vill inte marscha 180 utan kåpor!
Knutherta: Har du kollat nå hur Z1000 va?
Ska åka till funbike i västerås nu och kolla om dom har nå kul inne att provsitta och dräggla lite över!
Det är sant, men om man har en sväng på 2-3 mil där man vill ligga på utav helvete då och då så tycker jag att möjligheten ska finnas utan att hojen skär ihop
Ska åka till funbike i västerås nu och kolla om dom har nå kul inne att provsitta och dräggla lite över!
Det är sant, men om man har en sväng på 2-3 mil där man vill ligga på utav helvete då och då så tycker jag att möjligheten ska finnas utan att hojen skär ihop
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |