Glömde nämna att det var högfarten jag kugga på men allt annat gick galant.
Det var tre andra jätte schyssta deltagare.
En äldre gubbe som skulle köra först, en kille i 30-års åldern som blev tvåa och jag trea och en yngre kille fyra för a2.
Första klarade sig galant (jag stannade kvar en timme efter att jag kugga för att veta om han klara kortet och han blev godkänd), vi som stod längre bort och vänta på vår tur såg att andra killen körde ett eller flera moment 3-4 gånger så då tänkte vi ”jaha, skit samma då om man failar man får göra om ett x antal gånger iallafall”, när han väl kom tillbaka så sa han att han veja höger istället för vänster i högfarten.
När han gjorde om så fick han ner två koner
Sen gick han över till bromsningen sen tillbaka till högfarten igen (en tredje gång?)
Sen när det blev min tur så gick allt bra, provförratten sa att jag skulle sänka hastigheten på lågfarten, klarade det.
Högfarten gick enligt mig bra.
Bromsningen gick bra.
Sen kom han till mig och sa du får köra högfarten igen för att jag släppte gasen.
När jag körde andra gången och vände i rutan och på vägen tillbaka så fick jag ner en kona då fick jag åka hem.
Tänkte bara att det kändes lite orättvist för andra killen fick mera chanser så därför ville jag testa boka i en annan ort.
Och nej, provförrättaren var skit schysst och jätte trevlig, fattar att han neka mig men kändes tråkigt för att jag inte fick lika många chanser som han innan.