Hjälm? Ruroc för fasen. Det vet ju Instagram.Glöm inte alla vilken motorcykel ska jag köpa-trådar, eller vilken hjälm som är snyggast.
ja jag förstår ej varför folk fått för sig att dom måste köpa en motorcykel som alla andra tycker om och inte den dom själva tycker om..Glöm inte alla vilken motorcykel ska jag köpa-trådar, eller vilken hjälm som är snyggast.
finns det verkligen folk som gör det???Minst manligt är att redan ha köpt en hoj, hjälm, vante, däck, what ever och SEDAN fråga i forum om det var ett bra köp.
Är det nån som tvivlar om sin nya 690/701 kommer jag svara nej och erbjuda mig att köpa billigt. Så denne slipper skämmas. ?Minst manligt är att redan ha köpt en hoj, hjälm, vante, däck, what ever och SEDAN fråga i forum om det var ett bra köp.
Benämnes "askhole".Glöm inte undergrupperna:
"Frågar, men har egentligen redan bestämt sig och blir sur när svaren inte blir som man tänkt sig"
Curlingbarn.........så jäkla sant.... var och varannan tråd handlar ju om hur folk är så osäkra och klarar ej av att ens köpa däck eller olja utan att måste fråga den stora massan om det är ok att köpa.. trodde aldrig den svenska manligheten skulle vara så värdelös och folk ha så dålig självkänsla så att som ej kan handla själva utan måste ha stöd från andra.
@gundj
Dock är det fan manligt att köra utan en fjollig jävla swingaxel! Det får jag fan ge mig cred för! Hehe
"Frågar, men har egentligen redan bestämt sig och blir sur när svaren inte blir som man tänkt sig"Glöm inte undergrupperna:
"Frågar, men har egentligen redan bestämt sig och blir sur när svaren inte blir som man tänkt sig"
Samt:
"Frågar, blir avrådd men köper ändå för man tyckte det var billigt".
fråga den stora massan
Finns mycket där på tuben. De jag tittar på är oftast åldersbegränsade, fixas med yt-dlp så kommer man runt att man annars måste validera sig som "vuxen".Finns den som youtube-video, förresten...?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|