Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Har inte läst allt men här kommer mitt tips. Alla kommer tycka olika men här är min resa.
1: Tog kortet och kunde typ inte köra hoj.
2: SMC och mycket bana, motstyrning grundades, mycket viktigt koncept.
3: SMC bizarra bromsa färdigt innan kurvan och rör inte bromsen samt gasa i kurvan lärdes in, helt galet i efterhand. Sånt oflyt i kurvorna och ej säkert enligt mig.
4: Efter mera bankörning så är det trailbraking som gäller på både gata och bana. Alltid två fingrar på bromsen för beredskap och börja bromsa mjukt in i kurvan om det behövs. Mycket flyt, säkert och mycker roligare körning. Enkelt att justera linjerna med både gas och broms.
Många håller säkert inte med men detta är min bestämda åsikt och upplevelse.
1: Tog kortet och kunde typ inte köra hoj.
2: SMC och mycket bana, motstyrning grundades, mycket viktigt koncept.
3: SMC bizarra bromsa färdigt innan kurvan och rör inte bromsen samt gasa i kurvan lärdes in, helt galet i efterhand. Sånt oflyt i kurvorna och ej säkert enligt mig.
4: Efter mera bankörning så är det trailbraking som gäller på både gata och bana. Alltid två fingrar på bromsen för beredskap och börja bromsa mjukt in i kurvan om det behövs. Mycket flyt, säkert och mycker roligare körning. Enkelt att justera linjerna med både gas och broms.
Många håller säkert inte med men detta är min bestämda åsikt och upplevelse.