Kul att ha varit en sån inspirationskälla för dig, tack själv för de vänliga orden!
Kul att du fått till såpass bra resultat redan, håller helt klart med om att det är bästa motivationen!
Nu på sista tiden har det väl inte blivit sådär enormt mycket sprunget särskilt regelbundet mest på grund av att jag fått annan träning i och med min utbildning och haft större delen av min tid och träning schemalagd utom egen kontroll, men nu är jag åter ansvarig för min egen träning och givetvis ska det börja springas mer regelbundet
Har tyvärr gått upp lite under tiden jag inte kunna styra min träning och kost riktigt s som jag själv önskat, så den biten ska det också tas tag i...
Ligger nu på ca -20 kg från där jag började, till skillnad mot mitt "personbästa" på -28. Förhoppningsvis ska lite striktare kost och mer löpning återigen råda bot på de där sista envisa kilona
Klippte ihop en liten före/efter-bild från när jag var som mest fit. Det är inte riktigt mitt viktlägsta, men samtidigt tror jag att det kan vara mitt "fettlägsta" tillstånd och således spelar siffran på vågen mindre roll. Målet för min del var ju alltid att tappa fett och vinna muskler, och det ska jag jobba vidare mot. Hoppas att det kan inspirera dig och andra lite ytterligare
Kuta på!
(ca 10 månader tog det mig att ta mig dit, med lite jojjotendenser någonstans kring mitten).