Starstriker
Som man googlar får man svar
Campadre har erbjudande på Icebugs (dubbade pjuck) för 700 pix. Halva priset. Är de bra? Alternativet är att dubba mina gamla skor. Funkar det bra? Vill inte känna dubbarna upp i skon...
Jag springer hela året och har aldrig känt behov av dubbar.
Jag springer hela året och har aldrig känt behov av dubbar.
Intressant det där, jag ska precis börja leta bra skor för vinterlöpning och har hört både och. Vissa kan inte springa utan dubbat och andra säger sig inte märka någon skillnad.
Klart, ska man springa på is måste man nog ha dubbar, men behövs det på en normal vinterväg? Alltså inte saltslaskig vinterväg a´la söder om Gävle utan en gammal hederlig vinterväg med hårdpackad snö på.
4-6 mil i veckan just nu och ssedan länge. En del intervaller för speed, siktar på milen sub-40 om några veckor. Fan vet, är snart lite för gammal för hastighetslöpning...
Är nog mest uthållighetssportare tror jag....
Skippa lådorna med punchrullar så ska du se att du kommer i fas igen.
Campadre har erbjudande på Icebugs (dubbade pjuck) för 700 pix. Halva priset. Är de bra? Alternativet är att dubba mina gamla skor. Funkar det bra? Vill inte känna dubbarna upp i skon...
Orientering är kul! Mycket roligare att springa i terräng och att dessutom ha ett "mål".
Lite svårt att sticka ut och spontanorientera en tisdagkväll tyvärr!
En kompis till mig som bor uppe i Kiruna vet jag har pratat om Icebug skor. Vad jag förstår gillar han dem och han om någon borde veta. Han sysslar med sånadär idiot-fasoner som löptävlingar flera mil om dagen i flera dagar i rad uppe i fjällen.
En kompis till mig som bor uppe i Kiruna vet jag har pratat om Icebug skor. Vad jag förstår gillar han dem och han om någon borde veta. Han sysslar med sånadär idiot-fasoner som löptävlingar flera mil om dagen i flera dagar i rad uppe i fjällen.
BTW varenda kotte kutar runt med en hel rymdstation på armen nuförtiden.
Som gammal bondpojk har jag inte förstått finessen. Jag har alltid strävat efter att fortast komma från A till B, något jag kan mäta med en vanlig timer.
Har man någon direkt nytta av en pulsklocka eller är det bara kul att kunna jämföra siffror?
BTW varenda kotte kutar runt med en hel rymdstation på armen nuförtiden.
Som gammal bondpojk har jag inte förstått finessen. Jag har alltid strävat efter att fortast komma från A till B, något jag kan mäta med en vanlig timer.
Har man någon direkt nytta av en pulsklocka eller är det bara kul att kunna jämföra siffror?
Beställde just ett par Icebug Hero. En Ganska kraftig lite varmare sko. Blir säkert fint på vintern. Skulle ajg av någon anledning tröttna på löpningen så kommer dom pjucken säkert till användning ändå.
Har även fått hem två par varmare byxor som jag beställde från StartFitness häromdagen. Ett par tights och ett par lite varmare fladderbraller. Ska ut ikväll och se hur de är. Snart är löpargarderoben komplett. Behöver bara hitta nån sorts tunna vantar, sen är jag rustad för oväder
Sån't där suger... Pannlampa?Kom just in från en liten sväng. Snubblade på ett rothelvette mitt i en intervall där jag sprang fort. Flög raklång jag vet inte hur länge, sen krasch på gruset. Jag trasig och jacka trasig. Man blir förbannad.
Nu ska jag skriva till kommunen och be dom fixa det där eftersatta spåret och se till att få igång belysningen ordentligt
Sån't där suger... Pannlampa?
Jag hade lampa, men jag sprang och funderade på annat, rätt som det var BAM. Han tänka bra länge innan jag tog mark. Fifan, hade glömt hur ont det gör att skrapa upp händerna. Senast var väl typ när man lärde sig cykla.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|