Jag måste bara tillägga att jag körde ifrån en yamaha r1 03 med min nissan primera förra veckan, 3 andra satt med i bilen så min bil gjorde knappt 200.Vi åkte på en väg mot hedemora där jag brukar ligga runt 270, det svänger ytterst lite så det är inga konstigheter att ligga på lite där.Men han på rettan var både feg och inte så duktig,,,han låg strax bakom och var på väg att köra om nån gång men vågade inte.Det är alltid mycket lättare att gasa ur en bil som är snabb än en motorcykel pga flera anledningar.Jag vill inte försvara kawwan för att jag har en sån, men det är en jävla skillnad på den o mercan i alla fall, så tyvärr så var det ingen vidare duktig förare på kawwan så det är kul att du fick köra mot en sån.Om vi utgår från original så är kawwan 1,5 sekunder snabbare upp till 100 vilket är ganska mycket, hela 6 sekunder snabbare upp till 200!! vilket är grymt mycket och 9 sekunder snabbare upp till 270 vilket märks rejält, så tyvärr så hade det knappast gått lika bra om det satt en förare som verkligen kunde gasa.Som sagt så körde jag ifrån en r1 med en bil som gör lite drygt 210.Allt handlar bara om föraren på motorcykel,även om det bara går rakt på.med bil är det bara att sitta o gasa o se glad ut, inte så svårt, alla kan det.