Kvinnlig mcförare i olycka...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
ReDan skrev:
*snip*Detta säger du är en argumentation?!?*snip*
Nix, tvärtom så säger jag att det INTE är argumentation, då det vare sig finns saklighet eller bevisbarhet och för det mesta knappt heller möjlighet att förstå vad som skrivs... :7peta

:rolleyes:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
:rofl Jag ÄÄÄLSKAR att jävlas och verbalt smisk är det roligaste som finns!!! :crash

Puss på er allihop! Och dig också Tom, förstås... :1pajas

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Yasha skrev:
Nix, tvärtom så säger jag att det INTE är argumentation, då det vare sig finns saklighet eller bevisbarhet och för det mesta knappt heller möjlighet att förstå vad som skrivs... :7peta

:rolleyes:

Men jag tror det är en argumetation från din sida eller säger du imot mig? :1pajas

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
ReDan skrev:
Men jag tror det är en argumetation från din sida eller säger du imot mig? :1pajas
He he... min utläggning hänvisade till tidigare inlägg om manligt kontra kvinnligt, men det verkar arta sig till en intern DISKUSSION om vad som är en argumentation och inte! :p I rest my case! :tummenupp

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Nä nu drar du paraleller som inte jag kan se "eller vill" ; )
Slutar du arguemtera så kommer jag juh få sista ordet :q

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
ReDan skrev:
Nä nu drar du paraleller som inte jag kan se "eller vill" ; )
Slutar du arguemtera så kommer jag juh få sista ordet :q
Det får du så gärna, för om du inte kan/vill se min sida av saken så är det ändå ingen idé att argumentera, då blir det bara en ändlös diskussion! :D

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Yasha skrev:
Det får du så gärna, för om du inte kan/vill se min sida av saken så är det ändå ingen idé att argumentera, då blir det bara en ändlös diskussion! :D

Om jag inte vill se som det är i detta fall!
Får jag en kram iaf :p

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
ReDan skrev:
Om jag inte vill se som det är i detta fall!
Får jag en kram iaf :p
Du får se saker och ting preciiiiis som du vill! Bra va?!? :tummenupp Men kramar, det får bara mina älsklingar, dvs min pojkvän och min hoj! :fakta

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
haha nästan samma här!
Ända som får kramar av mig är min hoj och
typ hmm typ hummmmm och typ hmm typ
alla söta tjejer ;)

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Taz skrev:
Inte sällan blev det tjejer som gick ut som "Kursetta". :bow
Att vi vildhjärnor kan (vågar) åka fort gör väl oss inte till bra piloter, eller?

Hur bedömer man egentligen en duktig hojåkare? Vad är defintionen(erna) för att köra bra, sämre, bäst, bättre, illa eller sämst? Antal avåkningar, flest varv på Rörken, längst tid i en balansövning, bak-, framhjulsåka, snyggast körstil....? :confused:

//D

Det där är mycket intressant. Mitt ex sa alltid utan att blinka att han var bättre förare än jag (bil), ändå var det han som kraschade, körde av vägen titt som tätt etc, inte jag. Men samtidigt körde han fortare på Nürburgring än jag med samma bil (tror jag - han vägrade att ta tid när jag körde :D ). Så det beror ju på hur man definierar begreppet "bra förare", som Taz säger.

Men låt oss komma överens om att inte dra alla över en kam. Om man blir en bra förare beror på hur mycket man övar. Och hur mycket man övar beror på intresse och vad man prioriterar i livet.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...