Nix, tvärtom så säger jag att det INTE är argumentation, då det vare sig finns saklighet eller bevisbarhet och för det mesta knappt heller möjlighet att förstå vad som skrivs...ReDan skrev:*snip*Detta säger du är en argumentation?!?*snip*
Nix, tvärtom så säger jag att det INTE är argumentation, då det vare sig finns saklighet eller bevisbarhet och för det mesta knappt heller möjlighet att förstå vad som skrivs...ReDan skrev:*snip*Detta säger du är en argumentation?!?*snip*
Yasha skrev:Nix, tvärtom så säger jag att det INTE är argumentation, då det vare sig finns saklighet eller bevisbarhet och för det mesta knappt heller möjlighet att förstå vad som skrivs...
He he... min utläggning hänvisade till tidigare inlägg om manligt kontra kvinnligt, men det verkar arta sig till en intern DISKUSSION om vad som är en argumentation och inte! I rest my case!ReDan skrev:Men jag tror det är en argumetation från din sida eller säger du imot mig?
Det får du så gärna, för om du inte kan/vill se min sida av saken så är det ändå ingen idé att argumentera, då blir det bara en ändlös diskussion!ReDan skrev:Nä nu drar du paraleller som inte jag kan se "eller vill" ; )
Slutar du arguemtera så kommer jag juh få sista ordet :q
Yasha skrev:Det får du så gärna, för om du inte kan/vill se min sida av saken så är det ändå ingen idé att argumentera, då blir det bara en ändlös diskussion!
Du får se saker och ting preciiiiis som du vill! Bra va?!? Men kramar, det får bara mina älsklingar, dvs min pojkvän och min hoj!ReDan skrev:Om jag inte vill se som det är i detta fall!
Får jag en kram iaf
Taz skrev:Inte sällan blev det tjejer som gick ut som "Kursetta".
Att vi vildhjärnor kan (vågar) åka fort gör väl oss inte till bra piloter, eller?
Hur bedömer man egentligen en duktig hojåkare? Vad är defintionen(erna) för att köra bra, sämre, bäst, bättre, illa eller sämst? Antal avåkningar, flest varv på Rörken, längst tid i en balansövning, bak-, framhjulsåka, snyggast körstil....?
//D
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |