Naccache ställer ett antal frågor i tråden och ger några synpunkter. Hur kan någon överhuvud taget uppfatta det som att han är upprörd?
Samtidigt som du menar att Naccache är upprörd skriver du för egen del sarkastiska inlägg, använder utropstecken och versaler och ger därmed ett något rabiat intryck.
Är det inte i någon mån rätt märkligt?
Ja jag var sarkastisk, om du tycker att jag ger ett rabiat intryck för att jag använder versaler och utropstecken så får det vara så. Är du upprörd?
Upprörd, vem är upprörd? Jag ställer bara några frågor som jag tycker är relevanta, och framför mina åsikter. Om du läser det första inlägget i tråden ser du att det är föga lönsamt för män att söka då de uttryckligen söker kvinnor.
PS: Skyller eventuella stavfel på mobilen och ölen
Jag tänkte som så, att man kan faktiskt ta sig friheter ibland. Tycker du att du skulle kunna göra ett jävligt bra program så kan du faktiskt försöka trots deras preferenser. Typ: Hej, jag vet att ni söker en tjej, MEN, jag skulle göra ett riktigt bra program därför att.... osv. Visst, chansen kanske inte är så stor men jag vet många människor som har fått jobb som dom egentligen inte är kvalificerade för på detta sett.
Vem vet, dom kanske har ett öppet sinne?
Jag lägger faktiskt inga värderingar i vilket kön eller vilken åldersgrupp dom söker, men jag hoppas att det blir ett bra program med en bra, kunnig och charmig programledare vare sig det blir en
,
eller