...Killen hänger såklart på, han tror han ska få sex...
Det där visar hur lite du verkligen vet om sex o samlevnad och att du bara är en lite tös fortfarande.
...jag har ALDRIG fått orgasm när jag tvättat mig med just det schampoot, jag njuter inte ens en gång. Vad gör jag för fel?...
Ytterligare en gång till: Du är en liten olärd flicka som tror på allt du ser på TV o måste testa IRL. Välkommen till TV-reklamen....
...Samma sak med mensreklamer. Skulle vara intressant att veta hur mycket pengar tjejerna får för att ställa upp på såna fjollerier.
Alla damer vet ju att när man har mens består det i att man får PMS, magen svullnar, man köper dyra mensskydd o framförallt har iaf jag en vulgärt irriterande mensvärk....
Alla har inte mensvärk o blir jobbiga faktiskt. Det e synd att just du har det men thats life. Jag hade vattenkoppor som 18-åring och det lämna sina spår. Välkommen till livet....
...Jag har provat alla sorters skydd men ALDRIG skuttar jag runt i underkläder o är så glad att mina mensskydd kan hjälpa mig att må så bra under mensen. Jag sliter på mig mysbrallorna, beskådar min läckra mage i profil o inser att den svullnat upp så skinnställs dragkedjan är svår att dra upp o är inte så tillfredställd av att behöva blöda 1 gång i månaden o betala DYRA skydd för något jag inte ens vill ha.....
Personligen tror jag att du är rädd för din menstruation och fruktar den varje månad omedvetet och får kroppen att må dåligt så fort du får din mens. Därmed blir du grinig och har tråkigt och är heller inte glad o skuttar runt. Man kan få cancer av att tänka sig sjuk.
Jag menar det. Gammal klasskamrat fick magsår för att han bara hatade allt varje dag. 20år bara.
Sen svullnar inte magen upp så att det syns nåt märkvärdigt. Visserligen är det ganska individuellt, men att det spänner mer i skinnstället kan vara att du "vuxit" ur ditt skinnställ(?)!
....Kvinnor framställs i media som sexbomber oavsett omständigheterna....
Nej, det är inte sant. Sett dokumentärerna när de RIKTIGT feta går på bantningskurser?
...När ska det accepteras både ibland tjejer o killar att tjejer faktiskt bajsar, rapar, pruttar, är orakade ibland eller ruskigt fräcka i käften?....
Det är accepterat, men vem fan vill höra på det? Gillar du själv om folk går omkring o pratar om dig hur du fiser om nätterna så dina X-killar inte kna sova? Eller bajsar så man inte kan vara inne på toan på en vecka efteråt? Riktigt anständigt det där du.
Du är liten, jag är äldre och mer lärd.
750RrRr