Om dom kan köra bil har jag ingen aning om men Hoj kan dom visst
http://www.youtube.com/watch?v=J9V9FDPlaxY
Den där reklamen är så sjukt bra, specilt när hönan sparkar ner två och ger järnet....
Om dom kan köra bil har jag ingen aning om men Hoj kan dom visst
http://www.youtube.com/watch?v=J9V9FDPlaxY
Ja, men du kommer ju inte ens att lyckas ta körkort.när jag gjorde halkan va det en som körde 500 meter med handbromen i och undra varför bilen va så seg, när hon skulle häva en sladd panikbromsa och slöptte ratten hon blev godkänd.
Ho ho ho3215519Ja, men du kommer ju inte ens att lyckas ta körkort.
För att båda exemplen kan undvikas.Två frågor:
Ytterst få tjejer kan fickparkera. Hur kan Vägverkets inspektör godkänna då?
Ytterst få tjejer kan häva en sladd. Hur kan Vägverkets inspektör godkänna då?
Är det?
Kan vi hitta nån lagtext?
vore great.
Vansinne att gömma sig bakom detta.För att båda exemplen kan undvikas.
Halkbanan är för att man skall få känna på, och därmed få respekt för halka.
Funkar antagligen på cheyor men inte på snubbar.
Ytterst få tjejer kan häva en sladd. Hur kan Vägverkets inspektör godkänna då?
Nej, men alla som har genomfört halkbaneutbildning vet hur det går till; "det var ju synd att inte Lisa lyckades häva sladden och istället gjorde en strike i konbanan (en strike med barnen vid busshållplatsen), men hon försökte iallafall. Godkänt."
Ytterst få män kan häva en sladd med mc. Hur kan vägverkets inspektör godkänna då?
Nu är jag inte med. Man behöver ju inte sladda med motorcykel på uppkörningen. Då finns det ju ingenting att godkänna.
Haha! Självklart är det sant... bara du har läst det nånstans så...
Vitamininstitutet i schweiz? Du har bommat det?
I alla garnier schamporeklamer osv?
Tillslut undrade Robban Aschberg om det verkligen existerade skickade dit folk för att leta, men INGEN hade ens hört talas om det!
Otäckt. När det tog eld vid tankningen, var det pga statisk elektricitet? Kunde isf lika gärna varit en man i lusekofta...
Det var när hon gick in i bilen och tände en ciggarett sedan kom ut iden och tog tag i tankhandtaget det tog eld
Det behöver man väl inte på uppkörningen för bil heller? Iaf inte för 10 år sedan, men idag kanske det är uppkörning a la svenska rallyt som gäller...
Oavsett vilka ord som används är det även min erfarenhet att ca 7 av 10 bilförare som gör något riktigt konstigt i trafiken är kvinnor....tjejer...mycket försiktigare...
Oavsett vilka ord som används är det även min erfarenhet att ca 7 av 10 bilförare som gör något riktigt konstigt i trafiken är kvinnor.
Ja, jag håller med dej. Men för den sakens skulle kör ju inte alla av det kvinnliga könet dåligt.
Jag vet en hel del killar som tror de är Colin McRae, men de har noll koll och kasar runt över vägbanan och är på väg in i allt som skulle kunna vara värt att krocka med ungefär. Det känns inte heller vidare bra...
okejrå, det finns väl några undantag... du kör ju som en karl, faktiskt
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |