Kvinnor kan!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Inte just det, men om jag skulle skämmas var gång jag gör saker som inte riktigt är innanför ramarna skulle jag inte ha tid till något annat. :lol

Skönt att (indirekt) höra att du också dratt iväg med styrlåset i.. :)
Så det är vett det hänger på? Isåfall borde inte jag heller skämmas. Alls.

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Inte just det, men om jag skulle skämmas var gång jag gör saker som inte riktigt är innanför ramarna skulle jag inte ha tid till något annat. :lol

Definiera innanför ramarna.. jag tycker folk som lever hela sina liv innanför ramarna borde skämmas!

"Det är varenda förbannade människas plikt att förbli ett original" ~ Albert Engström

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Sist jag såg en incident av denna rang var när en manlig bekant till mig skulle testa att köra en fiddy. Han "trillade" av hojen och blev hängandes efter det lilla fanskapet med magen mot marken. Trots högljudda påtalningar on att han skulle släppa gasen så klämmde han för gotta livet fast vid rullen och fick sig en riktigt trevlig roadrash över hela magen...
Han hade ivf. vett nog att svära att han aldrig mer skulle testa något liknande, men skadan var redan skedd så att säga :D

:rofl:rofl:rofl
De bästa gångerna jag sett var min lillebror första gången han skulle köra moppe. En hyfsat trimmad puch florida, han petade i ettan och dumpade kopplingen med full gas, varpå moppen tog ett jätteskutt upp på bakhjulet, han höll kvar i styret med full gas och sprang efter med moppen på bakhjulet i ett par sekunder, sedan lade sig moppen på sidan, så han tappade vänsterhanden, men höll alltjämt fast i gasen så moppen gjorde donuts runt honom. :D
En annan gång var en polare som testade en idiottrimmad puch dakota, han lyckades dra med full gas rakt in i en garagedörr, tillräcklgit fort för att lyfta från sadeln och skalla dörren. Moppen flög iväg och han liksom gled ner på marken till stående på alla fyra, för att falla åt sådan efter att ha stått lite ostadigt och vinglat på marken. :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Äsch. Största delen av tiden är jag mest som en tonåring med för långa ben och armar utan förmåga att behärska mig.

Definiera innanför ramarna.. jag tycker folk som lever hela sina liv innanför ramarna borde skämmas!

"Det är varenda förbannade människas plikt att förbli ett original" ~ Albert Engström

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO