Kvinnor och inredning?! "Men den är fin...."

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Nej nej! Du glömmer det viktigaste här.
Som gammal beprövad "sämre hälft" så har jag lärt mig den hårda vägen att utnyttja alla sådana här tillfällen, och se var man kan "tjäna en hacka" så att säga. Du ser det ju själv, vad är jobbigast:
* Gå med tanten ner till tvättstugan, eller att få lov att tvätta själv?
* Åka runt med tanten och släppa av henne runtikring, eller släpas med och bli tvungen att diskutera vilka värmeljus som passar bäst till ovan nämda porslinsväderkvarn etc?

Ett annat bra tips som gäller i all kommunikation med kvinnor: Svara alltid "mmm". Aldrig "ja" och aldrig "Nej". Uj uj uj vad det har räddat mig många gånger. T ex när jag inte har lystnat och således inte har en aning om vad stycket pladdrar om. Och man kan alltid med gott hjärta neka vilt när hon hävdar "men du SA ju jaaa"....nej jag sa "mmm", vilket kan betyda precis vad som helst. :tummenupp

Du har en viss poäng. Men att föredra vore ju att jag stannar hemma och skruvar medan hon tvättar t ex. :hihi

Sen kan ju jag tvätta en annan gång, nemas problemas. Men det ska inte vara ett jäkla tjat och utvecklas till ett spel, det går fetbort!

Äh, såndäringa fruntimmer ska ha hästintresse. Det är äckligt med soft.

1: De är minst borta på stallet 10h/v så man slipper lessna på dem.
2: Former :drool
3: Om de inte har mekintresse kan man hitta på en massa saker man gjorde i garaget när man åkte dit och slaggade för man inte orkade med allt tjat.

Say what :confused:

1. Jo, men det finns väl andra intressen?
2. Helt sant. :ridlår
3. Jo, iof.

Last edited:

Catherine

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Gixxer 750 K8
Inte ett dugg...!! Jag är inte perfekt själv, och förväntar mig inte att någon annan ska vara det heller.

Well, du kanske inte märkte min sarkasm när det gällde "avundsjuk"...
Hur som helst. Jag tror Dreggel tycker du är rätt perfekt iaf. :hihi

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
2 veckor? Nej, det är nu över 3 år, och jag är fortfarande nykär i min perfekta man! :kär
Nykär och härligt blind... Avundsjuk?

Snälla.. Berätta mer!! :kär :kär :kär

EDIT: Jag hänger inte så mycket här längre och vet inte hur blåst du egentligen är så jag kanske behöver förklara att jag är ironisk innan du faktiskt börjar berätta.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Jag får väl bjuda på en irriterande egenskap hos min man.

Han blir JÄTTEARG på klantiga medtrafikanter när han kör bil, särkilt när vi ska till IKEA... :tungan

Men vem fan blir i n t e arg på sina medtrafikanter. :confused:

"Men ditt förbannade fucko...har du ingen gaspedal, flytta på dig för fan" :gnissla

Åhh...det är så härligt att svära när man sitter bakom ratten.

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag har vänner som fullkomligt vältrar sig i klagosång när deras respektive inte är med. Och så går de hem och allt är som vanligt. Jag kanske är en udda figur, men det klingar falskt i min värld.

Älskar man bristerna så finns väl inget behov av att beklaga sig, eller?
Och det är stor skillnad på att tycka saker och att beklaga sig offentligt.

2 veckor? Nej, det är nu över 3 år, och jag är fortfarande nykär i min perfekta man! :kär
Nykär och härligt blind... Avundsjuk?

Alltså, är det inte lite 1999 att åberopa avundsjuka så fort någon (ofta av samma kön) har en annan åsikt angående ens närmaste i sitt liv?

Kom igen, du är knappast ensam om att ha en "alldeles fantastisk super duper megahärlig pojkvän". Vi har ju Kia också.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Internet FFS Internet.

Be kärringen se ut på internet vad hon ska ha och antingen beställa där eller skriva ner artikelnummer och sen är det bara att gå direkt till lagret, plocka upp skiten och åka hem. :)

Orka gå på IKEA bland alla skrikande j***la ungj***lar och stressiga föräldrar. Tröttnar efter typ 1...2...3 sekunder. :)

Catherine

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
Gixxer 750 K8

"Men ditt förbannade fucko...har du ingen gaspedal, flytta på dig för fan" :gnissla

Kan bara hålla med. Jag vet inte vad som hänt, men i präktiga Sverige ska man tydligen helst hålla lite under hastighetsbegränsningarna. Det kan reta en till vansinne, särskilt med alla dessa vajerräcken så det inte går att komma förbi. Det gör ju att man längtar ännu mer till hojsäsongen.

Alltså, är det inte lite 1999 att åberopa avundsjuka så fort någon (ofta av samma kön) har en annan åsikt angående ens närmaste i sitt liv?

Men hallååå, det där med avundsjuk var med en STOR glimt i ögat. :rolleyes:
Jag får vara lite tydligare nästa gång.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
På något sätt älskar både män o kvinnor att beklaga sig över sin tjejer/killar. Det har jag aldrig förstått, jag skulle aldrig beklaga mig över mannen på ett forum eller i kompisgänget. Är det något så säger jag det till honom direkt.
-- Fast nu är ju just min man perfekt, så det är aldrig aktuellt. :tummenupp

Hmm, vi är INTE ihop.:glömdet

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Kan bara hålla med. Jag vet inte vad som hänt, men i präktiga Sverige ska man tydligen helst hålla lite under hastighetsbegränsningarna. Det kan reta en till vansinne, särskilt med alla dessa vajerräcken så det inte går att komma förbi.

Äntligen lite tjejer med temperament. :) Bästa stället att avreagera sig lite och sitta och skrika på folk utan att någon annan behöver höra. Helt underbart att skrika av sig på vägen hem och va på toppenhumör när man kommer hem för att man fick tuta på nåt missfoster till kärring eller gubbe med keps som inte vet hur man klarar av att följa trafikrytmen. :mad: :huvet

Phew nu är jag lugn igen. :)

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Ingen som slagit tanken på vad egentligen kan göra på IKEA? :hihi Är det någon som testat? Finns massa med skrymslen och vrår och säng avdelningen ska vi kanske prata tyst om:rofl

Oblic: Gör som jag, gå in och köp de där värmeljusen och gå ut igen, sen kan du ta med frugan in på IKEA på andra villkor efter denna tråd.

Last edited:

Oblic

Skulle inte tro så värst
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Z750
Ingen som slagit tanken på vad egentligen kan göra på IKEA? :hihi Är det någon som testat? Finns massa med skrymslen och vrår och säng avdelningen ska vi kanske prata tyst om:rofl

Ska vi ses imorgon vid lekhörnan kl 14.36? :tuttar

Hoppas jag inte bara träffar på min tjej för då kanske jag får vår fina vas i huvudet :rofl

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Ska vi ses imorgon vid lekhörnan kl 14.36? :tuttar

Hoppas jag inte bara träffar på min tjej för då kanske jag får vår fina vas i huvudet :rofl

Ja, jag är sugen på att testa IKEA :tuttar Därför jag frågar efter sådana upplevelser:hihi

Men kan säga att du hade fått vasen "Vasen" i huvudet och det hade varit en syn att se dig springa med brallorna nere genom IKEAS enkelriktade och (ur försäljningssynpunkt) genomtänkta snitslade bana.

Föreslå tanken till bruden din, hon kanske heltänder på det och om inte, kan du ju alltid sova i några av deras sängar en lördagsmorgon medan hon springer och letar efter dig och glömmer att shoppa loss.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Oblic: Gör som jag, gå in och köp de där värmeljusen och gå ut igen, sen kan du ta med frugan in på IKEA på andra villkor efter denna tråd.

Jag föreslår lagret. ;) Finns massa mjuka madasser där och man får vara ifred för det mesta. :D

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Som tur så behöver man aldrig följa med frugan ..
Man får bara en förvarning ,....BARA SÅ DU VET SÅ SKA JAG TILL IKEA SÅ SE TILL SÅ DET FINNS PENGAR..om en månad ska hon till ullared då ska man se till så det finns pengar på banken...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Oh yes bajby!! Jajamen!!:tuttar Jag är lite nyfiken på deras uppbyggda små rum, som är som små gömslen och vrår...

Man kan ju undra vad som skulle hända om man bara tog sig friheten och kröp ner i en av sängarna i ett av rummen och började juffsa. Haha...undrar om någon skulle våga säga något. :D

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Här i Linköping ligger Biltema och IKEA bredvid varandra. Man ser ofta en klunga vilsna män komma gående från IKEA-parkeringen i riktning mot Biltema istället. :rofl

Och lönehelgerna går hela Mjölby man ur huse, tar på sig fingummistövlarna och samlas mitt i gångarna på IKEA för att stå där och vara sociala med sina grannar. :huvet

Bäst på IKEA: Tonåringarna som hade dumpat sin familj och helt sonika låg och slaggade i en soffa. Länge.

Schysst förbutik i alla fall. Och man slipper gå in. Delicatobollar is the shit.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka