Kvinnor som blir hatiska...

eled

Guest
Hur kommer det sig att många kvinnor, specielt ju äldre de blir, blir helt rabiata och fullständigt avskyvärda.

Märks specielt så fort deras män börjar samtala med en yngre kvinna.
Är det alltid så att de ser alla andra som hot för deras existens ? Är dessa så osäkra på sitt förhållande, ser sin man som en enda försörjare ?

Har just på en vecka träffat på ett antal av dessa vidriga mänskligheter, på olika ställen här nere ? Är det likadant i sverige ? Kan det ha med att årstiden börjar gå mot höst ? // ellie
 

MÅLAREN

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2008
Ort
Helsingborg
Hoj
FZ8N 11a
P.M.S....... Klimakteriet osv. Ofta är det kvinnor som styr och ställer på äldre dar. Vad kan det bero på ? ? ?. Vi karlar tycker det är jobbigt att höra detta eviga tjat, så många ger bara efter.....tyvärr
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
P.M.S....... Klimakteriet osv. Ofta är det kvinnor som styr och ställer på äldre dar. Vad kan det bero på ? ? ?. Vi karlar tycker det är jobbigt att höra detta eviga tjat, så många ger bara efter.....tyvärr

Vi låter dom TRO att om bestämmer. Genom att nicka och säga ja älskling så har vi gett oss själv tillstånd att göra det vi själva vill. Tanterna TROR att vi gör det do vill medans vi igentligen gör nått helt annat.

Det är så man får förhållandet att funka.:fakta
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Jag övar stenhårt, ja har gjort ända sen jag var ett litet barn, och siktar på att bli en Fullblodsragata (tm) vid 50
 

eled

Guest
Jag övar stenhårt, ja har gjort ända sen jag var ett litet barn, och siktar på att bli en Fullblodsragata (tm) vid 50

Jag har läst lite av dina bitska inlägg...du kommer att lyckas tjejen.:D

Men att öva är inte att vara en "aggressive shemale". Om du bara kunde se hur blixtar shjuter ur en medelålders hona med fuskpäls i leopardmönstrat när hennes man förklarar vägen, sen gärna erbjuder att köra före....:)
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Du är ung och vacker, det har dom redan varit, processen är irreversibel.

Svårare än så är det inte.
 

eled

Guest
Du är ung och vacker, det har dom redan varit, processen är irreversibel.

Svårare än så är det inte.

Är en yngre, oerfaren kvinna ett sådant hot mot deras existens, då är det nog dags att gå en rejäl kurs i självförtroende och självkänslo uppbyggnad.
 

eled

Guest
Ont om tjejer eller kvinnor här, kanske egentligen helt fel forum att ta upp sådant här.

Men killar verkar ha bra koll på dessa hysterikor. Berätta gärna vad ni upplevt.

Var på ett gasthof i helgen en bit ner mot österikiska gränsen. Där var det en bröllopsfest igång. Sällskapet jag tillhörde blev inbjudna. Ett tag. Plötsligt åkte glas i golvet, bord vältes oct ett slagsmål mellan en dam och hennes man urartade.
Bara för att han pratade med mig och en av mina väninnor. sen skulle hon slåss med oss också. Bara för att vi var trevliga och var där.
 

Dominator-Rocks

Guest
Det finns många hondjur som blir fullständigt galna så fort en åsikt korsar deras, det är knas :fakta

Det finns karlar me´men det är vad jag har sett i mina 28 år här på jorden mest kvinnor som agerar på det viset :dummer :knas
 

Kia

Guest
Jag har också haft oturen att träffa på dessa bitterfittor.
Fattar inte varför kärringar över 40 blir sååå jäkla elaka och bitska.
När jag och min man går ut på krogen och en sån där 40 + försöker ragga på honom så brukar han titta på dem med en skeptisk min och säga "Nej tack, du är alldeles för gammal för mig..." Min man är 50 år nu. :D :D :D :D
Sen brukar jag få en arg blick av bitterfittorna när han tar mig under armen och går. Sånt får mig alltid att garva....
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Såna bittra tjejer finns det överallt i alla åldrar, tyvärr. Det har väl med osäkerhet att göra samt att vissa tror att om inte all uppmärksamhet riktas mot dem så finns de inte.

Fast jag är dessutom facinerad av killar som har tjejkompisar men inte berättar det för sina fruar//flickvänner.

Är det kanske för att de har just ett sådand bittert xemplar hemma hos sig?
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Är en yngre, oerfaren kvinna ett sådant hot mot deras existens, då är det nog dags att gå en rejäl kurs i självförtroende och självkänslo uppbyggnad.

Nja, de får köpa sej själförtroende (Läs: Wacko Jacko näsa, Plastuttar och ett skrynkelfritt plyte).

Allvaligt talat vet jag inte riktigt hur man handskas med den mest rabiata & hysteriska sortens quinnor, tror inte det går. Jag råkar känna en riktigt vidrig sådan typ och man tvingas helt byta personlighet för att kunna ha ett civiliserat samtal med henne samtidigt som man fantiserar om att strypa henne, (mm.. en värmande tanke faktiskt). Har dock varit dålig på att hålla inne med mina åsikter de senaste gångerna jag träffat henne, och då går det inte längre att vara i samma rum som häxan. Min nya strategi är att helt främja mej från att umgås med dylika människor...

Varför ödsla tid på dessa ödlor?
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Dessa mötte man varje dag på jobbet tidigare:huvet , va de är bittra över tja...tjänar för lite men gör ändå inget åt det, har ingen man, ingen sex, dåligt självförtoende, får ingen uppskattning från mannen (men frågar man när de själva gav mannen något så får man en blick som kunde döda) etc
Ja just det..de är utbrända också :rolleyes:.


Själv går ja med ett leende på läpparna hela dagarna:D ...det är de bittra på också för helt 100% lycklig kan ju ingen vara :rolleyes:

Sen brukar jag få en arg blick av bitterfittorna när han tar mig under armen och går. Sånt får mig alltid att garva....

:D Den blicken man då får är heller inte att leka med
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag har också haft oturen att träffa på dessa bitterfittor.
Fattar inte varför kärringar över 40 blir sååå jäkla elaka och bitska.
När jag och min man går ut på krogen och en sån där 40 + försöker ragga på honom så brukar han titta på dem med en skeptisk min och säga "Nej tack, du är alldeles för gammal för mig..." Min man är 50 år nu. :D :D :D :D
Sen brukar jag få en arg blick av bitterfittorna när han tar mig under armen och går. Sånt får mig alltid att garva....

Måste vara jobbigt att veta att han kommert att dumpa dig när du fyller 41 iaf.

Fast åas så är ju han 63 då, så då kan det ju vara dags att byta ut honom kan jag tänka.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top