Kvinnor som blir hatiska...

Gabor

Guest
Vilken tråd..:D ...allt jag hittils sett är fan helt sant...förutom att jag inte märker när bitterhyndorna försöker stöta på en. Varför bry sig i ödlor med klor som inte kan uppföra sig som det bör. Aggrokvinnor verkar det finnas gott om. De verkar ha svårt med att killar hellre umgås med glada och trevliga yngre tjejer än en hög med griniga surförtior....

Säger bara att de flesta av dessa helt klart skulle må bra om de fick ordentligt med stock i sig...ofta.
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Vilken tråd..:D ...allt jag hittils sett är fan helt sant...förutom att jag inte märker när bitterhyndorna försöker stöta på en. Varför bry sig i ödlor med klor som inte kan uppföra sig som det bör. Aggrokvinnor verkar det finnas gott om. De verkar ha svårt med att killar hellre umgås med glada och trevliga yngre tjejer än en hög med griniga surförtior....

Säger bara att de flesta av dessa helt klart skulle må bra om de fick ordentligt med stock i sig...ofta.

Fast de kanske får det, men det görs inte på rätt sätt.....:tuttar

Jag umgås oxå hellre med yngre väluppfostrade män än slemmiga små medleålders kryp som tror att det är klart bara de tittar på en och sägger ligga?:D
 
Last edited:

Gabor

Guest
Fast de kanske får det, men det görs inte på rätt sätt.....:tuttar

Jag umgås oxå hellre med yngre väluppfostrade män än slemma små medleålders kryp som tror att det är klart bara de tittar på en och sägger ligga?:D

Just därifrån kommer uttrycket: felknul*ad. Fåfelstockpåfelställesmiley:

Raggator och gubbjävlar med sneattityd går ju fetbort, i alla sammanhang och i alla åldrar. :yoparty
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Ju tjockare och fulare de är, desto mindre får de knulla och desto galnare blir de. Har du någonsin träffat på en argsint nymfoman? Nej precis, tänkte väl det.
 

Gabor

Guest
Ju tjockare och fulare de är, desto mindre får de knulla och desto galnare blir de. Har du någonsin träffat på en argsint nymfoman? Nej precis, tänkte väl det.

Jo, där har du ännu ett rätt.

Angående nymfoman, så är det bra om hennes partner är sexmissbrukare. De passar extremt bra ihop.:D :tungan
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Fast de kanske får det, men det görs inte på rätt sätt.....:tuttar

Jag umgås oxå hellre med yngre väluppfostrade män än slemmiga små medleålders kryp som tror att det är klart bara de tittar på en och sägger ligga?:D

Ligga? :tuttar :slicka :hej


Sorru kunde inte låta bli :D
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Beblandar man sig med tjejer så får man skylla sig själv.

.. så brukar han titta på dem med en skeptisk min och säga "Nej tack, du är alldeles för gammal för mig..." Min man är 50 år nu. :D :D :D :D


Vilken tråd..:D ...allt jag hittils sett är fan helt sant...förutom att jag inte märker när bitterhyndorna försöker stöta på en.

Det finns flera förklaringar till det ovan skrivna men inga av dem är speciellt smickrande för någon av er så jag säger inte mer än så här...
 
Last edited:

Kia

Guest
Beblandar man sig med tjejer så får man skylla sig själv.






Det finns flera förklaringar till det ovan skrivna men inga av dem är speciellt smickrande för någon av er så jag säger inte mer än så här...

Klokt. Med ett sånt inlägg skulle du bara bekräfta att du är lika hatisk och bitter som kärringarna tråden handlar om.
Å det hoppas jag att du inte är. :pannkyss
 

Kia

Guest
Det jag vill veta är

Hur vet man vilka som blir bittra?

SH är ett bra träningsläger för dig om du vill lära dig känna igen bittra människor. För här vimlar de av dem, både kvinnliga och "manliga". Bara att leta i trådarna efter de som inte klarar av att göra inlägg utan att trycka till någon annan eller vara "rolig" på någons bekostnad. Sen PM:ar du dessa medlemmar och ber om att få en bild på personen i fråga. När du sett några bilder kommer du att se ett mönster och kan enkelt undvika dessa bitterfittor när du är ute och raggar.

Lycka till !! :tummenupp :pannkyss


(Kärringar över 40 som är singlar är nästan alltid bittra. :D )
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Det är dom kvinnor som brädade en 40 åring som 20 åring och nu vet att de kommer att bli brädade och slängda på sopberget precis som frun innan dom blev :näsblod :rolleyes:
 
Last edited:

Chaan

TDR 125 RR
Gick med
29 May 2006
Ort
Stockholm Väst
Hoj
TDR 125
Tack för svaren.

Ja en lösning vore väl att skumma hela jordklotet efter en kvinna som det verkligen uppstår kärlek med antar jag. Och inte bara passion utan något funktionellt.

bitter.jpg
 
Last edited:

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Har ni Flickvän 7.0 uppgradera ej till Hustru 1,0

Så kan det gå… J







Subject: Ny mjukvara efter semestern?



Bästa IT helpdesk !

Förra året uppgraderade jag från Flickvän 7.0 till Hustru 1.0.

Så fort jag hade installerat programmet märkte jag att det började kräva att jag skulle installera Barn 1.1, 1.2 och 1.3. Det tog en massa tid och krävde en massa resurser. Det stod det inget om i programspecifikationen.

Dessutom installerade sig Hustru 1.0 i alla andra program och dyker upp så fort jag startar datorn - och övervakar alla mina aktiviteter.

Gamla program som Pokerafton 10.3, Fyllefest 3.5 och Söndagsfotboll 5.0 fungerar inte längre. När jag försöker starta dem får jag felmeddelandet:
'Du har utfört en otillåten aktivitet. Stäng genast ner alla program som inte stöds av Hustru 1.0 !'

Det är omöjligt att hålla Hustru 1.0 i bakgrunden medan jag försöker köra några av mina favoritprogram.

Jag har funderat på att återgå till Flickvän 7.0, men jag kan inte ens avinstallera Hustru 1.0.
Kan ni hjälpa mig? Tack på förhand !

/Frustrerad och förvirrad


SVAR FRÅN HOTLINE

Bästa Frustrerad och förvirrad !

Problemet du beskriver är mycket vanligt och många klagar över samma sak.

Orsaken till problemet är ett grundläggande missförstånd. Hustru 1.0 är inte, som många män tror, ett nytto - och underhållningsprogram, utan ett operativsystem som är designat för att styra allt.

Att försöka gå tillbaka till Flickvän 7.0 när Hustru 1.0 är installerat är dömt att misslyckas. Några har försökt med att installera Flickvän 8.0 eller Hustru 2.0, men det har slutat med att de fått fler problem än vad de hade med Hustru 1.0.
Vi rekommenderar att du behåller Hustru 1.0 och försöker göra det bästa av situationen, samt att du eventuellt läser hela kapitel 6 i manualen 'Vanliga programfel'. Datorn kommer att fungera perfekt så länge du tar ansvar för alla systemfel, oavsett vem som har förorsakat dem. Det räcker med att du skriver: / FÖRLÅT, så återvänder styrsystemet till normaltillståndet.

Hustru 1.0 är ett storartat program som dock kräver ett visst mått av underhåll. Du kan försöka med att köpa tilläggsprogram för att öka funktionaliteten. Vi rekommenderar Blommor 2.1, Choklad 5.3 eller i extremfall mjukvarupaketet Päls 2000.

Vi avråder å det bestämdaste från att installera Älskarinna i kortkort 3.3 eftersom detta program inte stöds av Hustru 1.0 och kommer att resultera i att Hustru 1.0 avinstallerar sig själv och därmed avlägsnar 50% av systemresurserna. Älskarinna i kortkort 3.3 kräver själv stora systemresurser, som inte finns kvar efter det att Hustru 1.0 har avinstallerat sig själv.

Vänligen
/Hotline

Så kan det gå! Passa er för okända programvaror, kan vara fulla utav buggar!MVH/Toyman
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top