Kvinnor som blir hatiska...

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Bittra människor...
De finns överallt i alla åldrar o i alla skepnader...
De är tragiska då de ej kan glädjas för någon annan skull någonsin... De kan enbart försöka trycka ner andra och få andra att bli som dem...
Det är nästan synd om dem... Men bara nästan...
Jag tänker hålla mig låååååångt ifrån sådana...
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Bittra människor...
De finns överallt i alla åldrar o i alla skepnader...
De är tragiska då de ej kan glädjas för någon annan skull någonsin... De kan enbart försöka trycka ner andra och få andra att bli som dem...
Det är nästan synd om dem... Men bara nästan...
Jag tänker hålla mig låååååångt ifrån sådana...


Känner igen det där från en hona jag träffade förut....
 

eled

Guest
Min förra man, han var en bitterk*k som bara skulle trycka ner, förlöjliga och på andra sätt hålla ner andra på låg nivå. Kom på att han hade 0 självkänsla och inget självförtroende. Må han träffa en kvinna som slår vet och sans ur hans arma huvud. //en bitterellie.
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Bittra människor...
De finns överallt i alla åldrar o i alla skepnader...
De är tragiska då de ej kan glädjas för någon annan skull någonsin... De kan enbart försöka trycka ner andra och få andra att bli som dem...
Det är nästan synd om dem... Men bara nästan...
Jag tänker hålla mig låååååångt ifrån sådana...

Det läskiga är att man kan vara så utan att veta om det. Det gick upp för mig för ungefär ett halvår sedan hur förbannat cynisk och negativ jag var. Såg alltid ner på alla andra och skulle prompt vara bäst. Folk fick "förtjäna" att umgås med mig.

Nu ett halvår senare börjar det bli bättre, men det är svårt. Man kommer på sig själv hela tiden.

Edit: surellie, tror inte det har med självförtroendet att göra. Snarare att självförtroendet är snuskigt bra och självkänslan totalkass. Så var det iaf i mitt fall, och många andras tydligen (leskigt med socionom som syster :gnissla)
 
Last edited:

Kia

Guest
Du skojar?
Och du är vad, 21-22?

:confused:


Läs trådrubriken både en och två gånger innan du postar ett inlägg. Den här tråden handlar om KVINNOR som blir hatiska och bittra. Ni män som är bittra och hatiska kan väl starta en egen tråd.... eller män... fan vänta nu.... okej fortsätt skriv i den här det passar nog bättre ändå... bitterfitta som bitterfitta... :yoparty :yoparty
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Läs trådrubriken både en och två gånger innan du postar ett inlägg. Den här tråden handlar om KVINNOR som blir hatiska och bittra. Ni män som är bittra och hatiska kan väl starta en egen tråd.... eller män... fan vänta nu.... okej fortsätt skriv i den här det passar nog bättre ändå... bitterfitta som bitterfitta... :yoparty :yoparty

Men ärligt, är din "kille" 50 år?
På riktigt?

Sjyrre, seeeej rå.
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Det läskiga är att man kan vara så utan att veta om det. Det gick upp för mig för ungefär ett halvår sedan hur förbannat cynisk och negativ jag var. Såg alltid ner på alla andra och skulle prompt vara bäst. Folk fick "förtjäna" att umgås med mig.

Nu ett halvår senare börjar det bli bättre, men det är svårt. Man kommer på sig själv hela tiden.

Jo så klart att man kan vara så utan att veta om det... Man är inte riktigt med i verkligheten alla gånger... Ens verklighetsuppfattning skiljer sig lite mycket från livet o så blir det som det blir... :p

Men du har ändå lyckats vända den negativa spiralen som hade i slutändan fått dig att hata allt o alla och troligen fått alla att hata dig...
Skönt att se att folk kan se fel i sig och ändra detta... :D
En eloge... :D

Känner igen det där från en hona jag träffade förut....

Du är så knäpp... HAHA
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top