Kvinnor...

Sun King

Chrome Won't Get You Home. L116 -- BA04
Gick med
18 May 2006
Hoj
En Liten
Proof That Women Are Evil:
First we state that women require time and money.

Women = Time * Money

And as we all know: "Time is Money"

Time = Money

Therefore:

Women = Money * Money = Money^2

And because: "Money Is The Root Of All Evil"

Money = √ Evil

Therefore:

Women = (√ Evil)(√ Evil) = (√ Evil)^2

And we are forced to conclude that:

Women = Evil

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Hoj
Kawasaki z400f -83
Jag tycker problemet ligger i att ingen tycks ens vilja försöka bejaka varandras behov, utan istället för att acceptera varandra och inse det som gör en lycklig, sitter man och irriterar sig över varandras olikheter. Om man koncentrerar sig på att komma överrens och innebära lycka för varandra så skulle nog män och kvinnor inte vara så olika i grunden. För alla vill väl känna kärlek och lycka. För det är väl det kärlek och partnerskap handlar om? Att hitta någon som innebär lycka och som man ger lycka åt... Någon att dela av sig själv med, och känna sig kravlös med.

Sedan kan jag tro att många kvinnor inte känner sig viktiga, och att många män är rädda för att ha kvinnor som är viktiga för dem... Har själv fått repliken "du är för viktigt för mig för att kunna bli min flickvän"

Och för många kvinnor som inte vågar ta för sig, eller bli arga när det gäller, och drar upp grejjer de hållt inne - saker de inte trodde de brydde sig om som brusar upp när det blir en "droppe över bägaren" effekt.

Men, det finns en del märkliga kvinnor, och en hel del märkliga män. Och en jävla massa rädsla överallt.

Nu glider jag väl iväg lite - och detta är varken för/emot kvinnor/män utan en iakttagning och reflektion av de båda könen.´, som kanske inte hör hemma här bland kvinnohatarna, men tänk lite på den gemensamma kärleken istället för mars och venus :tummenupp

Ha det! Det ska va gött och leva annars kan det kvitta - Glöm dina bekymmer idag, det kommer nya imorgon!
// WG

Tommy.exe

Guest
Jag tycker problemet ligger i att ingen tycks ens vilja försöka bejaka varandras behov, utan istället för att acceptera varandra och inse det som gör en lycklig, sitter man och irriterar sig över varandras olikheter. Om man koncentrerar sig på att komma överrens och innebära lycka för varandra så skulle nog män och kvinnor inte vara så olika i grunden. För alla vill väl känna kärlek och lycka. För det är väl det kärlek och partnerskap handlar om? Att hitta någon som innebär lycka och som man ger lycka åt... Någon att dela av sig själv med, och känna sig kravlös med.

Sedan kan jag tro att många kvinnor inte känner sig viktiga, och att många män är rädda för att ha kvinnor som är viktiga för dem... Har själv fått repliken "du är för viktigt för mig för att kunna bli min flickvän"

Och för många kvinnor som inte vågar ta för sig, eller bli arga när det gäller, och drar upp grejjer de hållt inne - saker de inte trodde de brydde sig om som brusar upp när det blir en "droppe över bägaren" effekt.

Men, det finns en del märkliga kvinnor, och en hel del märkliga män. Och en jävla massa rädsla överallt.

Nu glider jag väl iväg lite - och detta är varken för/emot kvinnor/män utan en iakttagning och reflektion av de båda könen.´, som kanske inte hör hemma här bland kvinnohatarna, men tänk lite på den gemensamma kärleken istället för mars och venus :tummenupp

Ha det! Det ska va gött och leva annars kan det kvitta - Glöm dina bekymmer idag, det kommer nya imorgon!
// WG

:spammer

Rolle247

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Hoj
00 Apa Mille Räser
Skillnad på man-kvinna hur vi tänker....

--------------------------------------------------- ------------------------------

Hennes version:

Lördagkväll!

Maken var konstig idag. Vi hade bestämt en träff på NK för att dricka en kopp kaffe.

Jag hade shoppat med vänninorna hela dagen och jag tänkte att han kanske var lite sårad för att jag var lite sen. Men han sa ingenting om det.

Samtalet flöt inte alls. Han vara tystlåten. Jag föreslog att vi skulle flytta oss lite så vi fick tystare platser i cafeterian, så vi kunde prata. Han gick med på det men var tyst i alla fall.

Jag frågade honom om han hade bekymmer och han svarade: - Inget speciellt.

Jag frågade om det var mitt fel att han var tystlåten och han svarade: - Det är inget, inget du behöver bekymra dig om.

På vägen hem sa jag att jag älskade honom, han log och fortsatte att köra.

Jag kunde inte förstå hans beteende och jag vet inte varför han inte svarade på min kärleksförklaring.

Hemma kände jag att jag min man hade försvunnit långt bort, som om han inte längre ville hitta mig.

Han bara satt och glodde på tv och verkade långt borta.

Till slut gick jag och lade mig och maken kom efter en stund. Förvånande svarade han på min kärlek och på mina smekningar. Vi älskade men han kändes fortfarande långt borta.

Kände att jag inte längre orkade så jag tog upp saken med honom men märkte att han redan somnat.

Grät mig till sömns.

Jag vet inte vad jag ska göra. Är redan säker på att han har ett förhållande med någon annan.

Mitt liv är en katastrof!

Hans version:
Lördagkväll

Hammarby förlorade idag, men jag fick knulla i alla fall. :yoparty

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Det ligger så jävla mycket sanning i det där.

Jag fick för länge sedan läsa en sida i ett av mina ex's dagbok, hon var helt övertygad om att jag skulle lämmna henne, att jag hade en annan, att jag inte hyste några känslor för henne osv...

Då hon förde väldigt detaljerad dagbok (skrev även sånt jag sa och gjorde) så kunde jag sluta mig till att det var perioden då jag hade fördjävligt mycket göra på jobbet, dåligt med pengar, krökade hårt på helgerna och hade ett odiagnosticerat magsår.

Klart som fan att man blir lite tystlåten och inte så sprallig...

Sen att inte jag kommunicerade mina problem med henne var ju för att inte hon skulle bekymmra sin söta lilla skalle med sånt... :huvet

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Jag fick för länge sedan läsa en sida i ett av mina ex's dagbok, hon var helt övertygad om att jag skulle lämmna henne, att jag hade en annan, att jag inte hyste några känslor för henne osv...
Klassiker...
Mitt ex stämplade mej som otrogen för att jag under en vecka jobbade över mycket och sov hemma hos mej själv istället för hos henne.

ReoReo

Proud member of Lucius fan club!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki minimotard i Bangkok.
Gammal men den stämmer. :tummenupp

Hennes version:

Lördagkväll!

Maken var konstig idag. Vi hade bestämt en träff på NK för att dricka en kopp kaffe.

Jag hade shoppat med vänninorna hela dagen och jag tänkte att han kanske var lite sårad för att jag var lite sen. Men han sa ingenting om det.

Samtalet flöt inte alls. Han vara tystlåten. Jag föreslog att vi skulle flytta oss lite så vi fick tystare platser i cafeterian, så vi kunde prata. Han gick med på det men var tyst i alla fall.

Jag frågade honom om han hade bekymmer och han svarade: - Inget speciellt.

Jag frågade om det var mitt fel att han var tystlåten och han svarade: - Det är inget, inget du behöver bekymra dig om.

På vägen hem sa jag att jag älskade honom, han log och fortsatte att köra.

Jag kunde inte förstå hans beteende och jag vet inte varför han inte svarade på min kärleksförklaring.

Hemma kände jag att jag min man hade försvunnit långt bort, som om han inte längre ville hitta mig.

Han bara satt och glodde på tv och verkade långt borta.

Till slut gick jag och lade mig och maken kom efter en stund. Förvånande svarade han på min kärlek och på mina smekningar. Vi älskade men han kändes fortfarande långt borta.

Kände att jag inte längre orkade så jag tog upp saken med honom men märkte att han redan somnat.

Grät mig till sömns.

Jag vet inte vad jag ska göra. Är redan säker på att han har ett förhållande med någon annan.

Mitt liv är en katastrof!

Hans version:
Lördagkväll

Hammarby förlorade idag, men jag fick knulla i alla fall.

Kul story!:)

Rolle247

Din story var också ganska bra.:tummenupp

Sun King

Chrome Won't Get You Home. L116 -- BA04
Gick med
18 May 2006
Hoj
En Liten
Klassiker...
Mitt ex stämplade mej som otrogen för att jag under en vecka jobbade över mycket och sov hemma hos mej själv istället för hos henne.

I en kvinnas värld är övertid = otrohet :D

Obs, pengarna förväntas i vilket fall som helst.

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
när man läst allt detta så vetifan om man ska ta tag i sitt liv , singelliv har iaf sina fördelar. slipper en massa besvär , man gör vad man känner för .
sen är det klart att det finns för o nackdelar med båda, men på er som har partner låter det som att ni är deprimerade året om , som singel är man endast deprimerad tills hojen kommer fram .

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
...så kunde jag sluta mig till att det var perioden då jag hade fördjävligt mycket göra på jobbet, dåligt med pengar, krökade hårt på helgerna och hade ett odiagnosticerat magsår.

Klart som fan att man blir lite tystlåten och inte så sprallig...

Grottan!!! :fakta (läs mitt tidigare inlägg) :)

Rolle247

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Hoj
00 Apa Mille Räser
Kul story!:)

Rolle247

Din story var också ganska bra.:tummenupp

Ehm. Jag sa inte att jag hade skrivit den själv, eller?:rolleyes:
Förövrigt så tror jag inte Bajensam hade författat den heller,detta är nog en gammal skröna. Jag fick den i mailen för något år sen.
Ska bara posta eget originalmaterial hädanefter...mummel,,,jefla,messersmith,,,mummel,,,,leka bloggpolis,,hrmm,tror han e så jäkla viktig,mera mummel,,,märka ord,,,ännu mera mummel..................................;)

Pinuppa

Hopplös
Gick med
15 May 2008
Hoj
-
Tjejen: "-Jag funderar på att gå över till flaska."
eller
Tjejen: "-Jag vill förstora brösten."
eller
Tjejen: "-Jag vill börja vänja honom vid ersättning."
eller
Tjejen: "-Du älskar mig inte längre."
eller
Tjejen: "-Jag har läst om en metod de använder i asien..."

90% av min fritid går ut på att se till att modern till min son inte hittar på en massa nya, helt oväntade, dumheter. Och tjejer säger att ha en kille är som att ha ett barn?
För helvete tjejen: If it ain't broken, DON'T FIX IT!

:D
Välkommen till barnfamiljernas destruktiva värld!:rullandeu :crash

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
I New-York city har det öppnat en butik som säljer äkta män.
Dit kan kvinnor gå för att finna sig en man, vid ingången står följande
instruktion:
Du kan endast besöka denna butik en gång Det är sex våningar med stigande
pris på produkterna för varje våning Du kan välja en produkt från en våning,
eller så kan du välja att gå upp en trappa.
Dock får du aldrig gå tillbaka ner en våning, bortsett från att lämna
butiken.

En kvinna går till butiken för att finna sig en man.
På varje våning står en skylt:
Första våningen: Dessa män har fast jobb.
Hon är intresserad men fortsätter uppåt
Andra våningen: Dessa män har fast jobb och älskar barn.
Det är bra tänker hon, men jag vill ha mer så hon fortsätter uppåt.
Tredje våningen: Dessa män har fast jobb och älskar barn samt har ett
extremt bra utseende.
Jösses tänker hon men fortsätter uppåt.
Fjärde våningen: Dessa män har fast jobb och älskar barn ser sinnesjukt bra
ut Samt hjälper till med hushållsarbetet.
Åååh underbart vad ska jag göra tänker hon, men går vidare uppåt Femte
våningen: Dessa män har fast jobb och älskar barn ser sinnesjukt bra ut Samt
hjälper till med hushållsarbetet och är mycket romantiska.
Hon är såååå frestad men väljer att fortsätta till sista våningen Sjätte
våningen: Du är besökande nummer 31.456.012 på denna våning Det finns inga
män på denna våning. Den existerar bara för att bevisa att det aldrig går
att tillfredställa kvinnor, tack för besöket.

För att undgå att bli beskylld för könsdiskriminering har butiksägaren även
öppnat En ny hustru butik tvärs över gatan.
Första våningen: har kvinnor som älskar sex Andra våningen: har kvinnor som
älskar sex, har pengar och tycker om öl.
Våning tre fyra fem och sex: har aldrig haft några besökare.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
För att undgå att bli beskylld för könsdiskriminering har butiksägaren även
öppnat En ny hustru butik tvärs över gatan.
Första våningen: har kvinnor som älskar sex Andra våningen: har kvinnor som
älskar sex, har pengar och tycker om öl.
Våning tre fyra fem och sex: har aldrig haft några besökare.

Jag hade blivit den första att snopet stå på taket...

Jag hade fortsatt tills dom kunde laga mat, och såna tjejer finns inte längre.

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Jag tror att detta är ett vanligt förekommande fenomen att många tjejer efter ett tag i ett förhållande blir gnälliga och sura. jag har hört många av mina killkompisar som säger samma sak. jag kan inte säga varför det är så men det är sorgligt iallafall. visst kan man ha dåliga dagar men det får ju inte bli så att det händer ofta.
jag försöker alltid se saker positivt. ett exempel: där ligger kallingar på golvet i sovrummet.... so what! jag kan skatta mig lycklig som har dem liggandes där för det betyder att jag har en sambo eller att jag fick något igår kväll :D :tuttar

man ska fan inte gå och gnälla på sin pojkvän/sambo för ingenting. och även om han gjort nåt fel behöver man inte gnälla, man kan väl prata om det i en vänlig ton istället.

nä man ska ha kärlek i ett förhållande, inte gnäll och bråk.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati