Kvinnor...

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
En god vän till mig skiljde sig för ett par år sedan.. Bitter och trött svor han att aldrig släppa in en kvinna i sitt liv igen..

Nu ser han betydligt gladare ut.. Han har tid/stålar att ägna sig åt intressen utanför hemmet..
När lusten faller på, åker han till Danmark och köper en halvtimme "hardcore"..

Säger väl en del..

(Har inte själv planer på nå liknande ......................... än)

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
När jag tänker efter så är nog kvinnlig prostitution det bästa som någonsin hänt i mänsklighetens historia.
15 minuter är ju ungefär den tidsrymd man klarar av ihop med en kvinna innan skiten sätter igång.
Räknar man dessutom på hur mycket pengar man spenderat på flickvänner i proportion med liggandet så hade man ju varit miljardär om man spenderat pengarna på glädjeflicke-branschen.

Vad är det för idiot som gjort den branschen olaglig?? Måste vara en ful feminist. :mad:

Edit: Naturligtvis är inte Madhonda medtagen i den här situationen eftersom hon tydligt är en av våra spioner i kvinnolägret, och hon vet hur en kvinna ska bedrivas.

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag hade oxå sambo för några år sen, nu har jag ett liv.

Vore det inte så jävla äkkligt skulle jag vara bög.

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Nog för att det är en kvinnotråd...men jag måste faktiskt få inflika att ni män inte är helt hundra ni heller.

T.ex när något trycker er, typ trassel på jobbet eller nåt sånt, då går ni in i eran jävla grotta och sitter där och surar och man fattar ingenting. :confused:

Och som kvinna, tror man att det är ens fel att det är nåt knas. Och då försöker man lixom försöka komma in i den där grottan där det egentligen inte finns plats.

För kunde ni får arslet ur vagnen och klämma fram med vad som trycker er, då skulle ni förmodligen bli lämnade ifred.

Nåå...lättar ni era hjärtan för era flickvänner....eller har ni en grotta! Eller är det bara jag som blir utsatt för grottan. :rolleyes:

Men jag håller med om, att vi är utrustade med olika språk där förbistringarna kan få katastrofala följder.

En sak till, det är män och deras jävla stolthet!!! :gnissla

Och om jag fick bestämma, skulle jag ha en man i byrålådan att plocka fram vid behov. :tomten

//Mad

Dom flesta män har nog en grotta. Vissa talar om att dom går in i grottan, vissa gör det inte.

Anledningen till att vi i vissa lägen inte talar om varför vi sitter i grottan är att det inte är erat fel den gången. Killar är inte så benägna att redogöra för bekymmer som ni inte har med att göra eftersom vi inte känner att det är något som ni kan göra något åt. Vi behöver bara komma i balans igen och sen är det borta.

Visst förstår jag att det kan vara jobbigt när man inte vet vad som är fel och det är säkert lätt att misstänka att man själv gjort något men om man frågar och inte får något vettigt svar så kan du nog lungt utgå ifrån att det inte är ditt fel.

Å andra sidan så vet jag med mig att det kan vara ganska trevligt att ligga sked i grottan. Det gör det lite lättare att hantera. För den där grottvistelsen är inte skojig får någondera parten egentligen. Men ska det liggas sked så ska det i alla fall vara tyst. För det är saker som bara måste få mala runt lite i huvudet på egen hand utan att stötas och blötas.
Och vid vissa tillfällen vill man bara vara helt ifred.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
När jag tänker efter så är nog kvinnlig prostitution det bästa som någonsin hänt i mänsklighetens historia.
15 minuter är ju ungefär den tidsrymd man klarar av ihop med en kvinna innan skiten sätter igång.
Räknar man dessutom på hur mycket pengar man spenderat på flickvänner i proportion med liggandet så hade man ju varit miljardär om man spenderat pengarna på glädjeflicke-branschen.

Vad är det för idiot som gjort den branschen olaglig?? Måste vara en ful feminist. :mad:

Edit: Naturligtvis är inte Madhonda medtagen i den här situationen eftersom hon tydligt är en av våra spioner i kvinnolägret, och hon vet hur en kvinna ska bedrivas.

[YOUTUBE-ID]73hnG_JfJ_k[/YOUTUBE-ID]

Selling is legal... Fucking is legal... Why isnt selling fucking legal? I can't follow the logic on that at all... :D

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Dom flesta män har nog en grotta. Vissa talar om att dom går in i grottan, vissa gör det inte.

Anledningen till att vi i vissa lägen inte talar om varför vi sitter i grottan är att det inte är erat fel den gången. Killar är inte så benägna att redogöra för bekymmer som ni inte har med att göra eftersom vi inte känner att det är något som ni kan göra något åt. Vi behöver bara komma i balans igen och sen är det borta.

Visst förstår jag att det kan vara jobbigt när man inte vet vad som är fel och det är säkert lätt att misstänka att man själv gjort något men om man frågar och inte får något vettigt svar så kan du nog lungt utgå ifrån att det inte är ditt fel.

Å andra sidan så vet jag med mig att det kan vara ganska trevligt att ligga sked i grottan. Det gör det lite lättare att hantera. För den där grottvistelsen är inte skojig får någondera parten egentligen. Men ska det liggas sked så ska det i alla fall vara tyst. För det är saker som bara måste få mala runt lite i huvudet på egen hand utan att stötas och blötas.
Och vid vissa tillfällen vill man bara vara helt ifred.

Bra skrivet tycker jag.
Skulle vilja påstå att det hela är ganska enkelt egentligen. Män är problemlösare av naturen. Kvinnor är babblare.
Man löser inte problem genom att babbla.

När män har problem så löser vi dom, då mår vi bra. Kan vi inte blir vi förbannade och skriker. Sen går vi in i grottan och löser det internt.

När kvinnor har problem så förväntar de sig att nån annan löser det. Funkar inte det så måste nån tycka synd om dom. Och så måste man babbla. Lösningen på problemet är alltid att få höra att "allt kommer bli bra". Och en kram. Det löser ju naturligtvis inte ett skit, utan det gör att problemet snart kommer tillbaka och då måste man tycka synd om henne. Och ge en kram. Då blir allt bra. Sen efter ett tag så kommer problemet tillbaka...etc i all evighet.

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
När kvinnor har problem så förväntar de sig att nån annan löser det.

Nja. Det är väl just det missförståndet som gör att kvinnor anser att vi inte lyssnar på dom.
en chey som berättar om något jobbigt under dagen för sin kille vill egentligen bara att han ska lyssna lite och vara lite förstående och tycka synd om henne.
Killen tolkar ett framläggande av en problemställning som att han blivit tilldelat ett problem som han ska lösa och gör detta raskt varefter en enkel lösning levereras. Typ -"Gå in till chefen och säg att du inte kan samarbeta med det där miffot". Cheyen tycker då att vi tagit över hennes problem och vi har inte gett henne den förståelse och tycka synd som hon ville ha.

En kille som berättar om ett problem vill oftast ha hjälp med att lösa problemet. Är det ett problem som inte har en enkel logistisk lösning (Typ om det bara varit en skitdag på jobbet, vilket dom flesta har ibland) så går man in i sin grotta och bearbetar sitt dåliga humör.

Just den här skillnaden gör att vi går varandra på nerverna ibland. Cheyer har svårt att acceptera att vi killar går undan lite för att vi inte är på topp istället för att riskera att vi tappar humöret och börjar skrika för någon skitsak.
Killar tycker ibland att cheyer är lite gnälliga som beklagar sig om saker som dom sedan ändå inte gör något åt.

I övrigt är jag helt på din linje.

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
En gang gav jag upp allt!
Kvinnor, hojar, alkohol....
Det var de varsta 8 minuterna i mitt liv....

Du skulla inte ha skippat allt, bara bewdarna. Förlitat dej på filmtitlar som "Stakar i bakar 7" samt polarn som är mästare i fickpingis. Tänk ett sådant lättsamt liv du skulle leva nu :)

Dr.Bike

Guest
Du skulla inte ha skippat allt, bara bewdarna. Förlitat dej på filmtitlar som "Stakar i bakar 7" samt polarn som är mästare i fickpingis. Tänk ett sådant lättsamt liv du skulle leva nu :)

Fan när du säger det så... :brynad
Men skulle jag ha haft råd med så mycket fritid? :lol

Vet ni varför kvinnor inte klarar sig utan en man?

Ja.

Men det vore oförskämt mot er att svara :fakta :lol

Last edited:

tommi

Guest
Det är fan bara en karl som vet vad en karl vill ha och det är fan skrämmande när man vill :Ligga :näsblod

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Aldrig hört om killen som bytte kön? Polarna frågade om det inte gjorde skitont när dom skar av drulen. Han svarade lite, men det jobbigaste var när dom tog bort halva hjärnan och breddade käften.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati