£m£li£
Ny medlem
Jag hade sambo för några år sen... Nu har jag en zx10:a
Finns nog dom som har haft en zx10 också, men som nu har sambo
Finns nog dom som har haft en zx10 också, men som nu har sambo
jag har både zx10a och sambo
Just nu känns du lite som ett Bajen-fan i Gnaget-klacken. Oavsett vad du kommer skriva så är det fel.
Den här tråden är MOT kvinnor, inte FÖR.
Nog för att det är en kvinnotråd...men jag måste faktiskt få inflika att ni män inte är helt hundra ni heller.
T.ex när något trycker er, typ trassel på jobbet eller nåt sånt, då går ni in i eran jävla grotta och sitter där och surar och man fattar ingenting.
Och som kvinna, tror man att det är ens fel att det är nåt knas. Och då försöker man lixom försöka komma in i den där grottan där det egentligen inte finns plats.
För kunde ni får arslet ur vagnen och klämma fram med vad som trycker er, då skulle ni förmodligen bli lämnade ifred.
Nåå...lättar ni era hjärtan för era flickvänner....eller har ni en grotta! Eller är det bara jag som blir utsatt för grottan.
Men jag håller med om, att vi är utrustade med olika språk där förbistringarna kan få katastrofala följder.
En sak till, det är män och deras jävla stolthet!!!
Och om jag fick bestämma, skulle jag ha en man i byrålådan att plocka fram vid behov.
//Mad
När jag tänker efter så är nog kvinnlig prostitution det bästa som någonsin hänt i mänsklighetens historia.
15 minuter är ju ungefär den tidsrymd man klarar av ihop med en kvinna innan skiten sätter igång.
Räknar man dessutom på hur mycket pengar man spenderat på flickvänner i proportion med liggandet så hade man ju varit miljardär om man spenderat pengarna på glädjeflicke-branschen.
Vad är det för idiot som gjort den branschen olaglig?? Måste vara en ful feminist.
Edit: Naturligtvis är inte Madhonda medtagen i den här situationen eftersom hon tydligt är en av våra spioner i kvinnolägret, och hon vet hur en kvinna ska bedrivas.
Dom flesta män har nog en grotta. Vissa talar om att dom går in i grottan, vissa gör det inte.
Anledningen till att vi i vissa lägen inte talar om varför vi sitter i grottan är att det inte är erat fel den gången. Killar är inte så benägna att redogöra för bekymmer som ni inte har med att göra eftersom vi inte känner att det är något som ni kan göra något åt. Vi behöver bara komma i balans igen och sen är det borta.
Visst förstår jag att det kan vara jobbigt när man inte vet vad som är fel och det är säkert lätt att misstänka att man själv gjort något men om man frågar och inte får något vettigt svar så kan du nog lungt utgå ifrån att det inte är ditt fel.
Å andra sidan så vet jag med mig att det kan vara ganska trevligt att ligga sked i grottan. Det gör det lite lättare att hantera. För den där grottvistelsen är inte skojig får någondera parten egentligen. Men ska det liggas sked så ska det i alla fall vara tyst. För det är saker som bara måste få mala runt lite i huvudet på egen hand utan att stötas och blötas.
Och vid vissa tillfällen vill man bara vara helt ifred.
När kvinnor har problem så förväntar de sig att nån annan löser det.
En gang gav jag upp allt!
Kvinnor, hojar, alkohol....
Det var de varsta 8 minuterna i mitt liv....
Du skulla inte ha skippat allt, bara bewdarna. Förlitat dej på filmtitlar som "Stakar i bakar 7" samt polarn som är mästare i fickpingis. Tänk ett sådant lättsamt liv du skulle leva nu
Vet ni varför kvinnor inte klarar sig utan en man?
Fick precis sms av tjejen, hon har skrapat upp nya fälgarna på en trottoarkant
Troligen ett enklare liv om nu inte den ena killen är en riktig fjolla.Jag hade oxå sambo för några år sen, nu har jag ett liv.
Vore det inte så jävla äkkligt skulle jag vara bög.
Ja.
Men det vore oförskämt mot er att svara
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring