Bråk med en qwinna är en utmärkt ursäkt till att gå ut och köra som ett svin.
Inte alltid man behöver en ursäkt för att göra det, men det blir så mycket roligare då.
Det tycker inte jag. För då kan man vara så jävla arg att man gör misstag. Bättre att köra som ett svin för att åka hem till en brud får att :ligga.
Kör man som ett svin när man är på väg hem till sin så är väl risken att man är så jävelusiskt kåt att man gör misstag pga det istället hehe...
Det tycker inte jag. För då kan man vara så jävla arg att man gör misstag. Bättre att köra som ett svin för att åka hem till en brud får att :ligga.
Håller helt med... Känns bra att veta att någon gasar satan i gatan bara för att få komma hem till en. Då känner man sig uppskattad
Den första bilden som dyker upp i mitt huvve, ang ovan, är scenen från Ronny o Ragge när han gasar med taunusen runt tjejen ett par varv. Stannar till, vevar ner rutan och frågar:
"Eru kååååt nu?"
För ett antal år sedan hade jag en tjejpolare (jävligt snygg dessutom) som kom från Filipstad. När hon hörde en V8 (gammal tändkule-typ hehe) så blev hon alldeles mör i kroppen och hon fick en obeskrivlig intensitet i blicken...sen kunde man höra "Åhhh...åhhh!"
Skulle tro att det blev ett helt nytt Ph-värde nere i hennes småbyxor.
-Vet du vad man kallar en kvinna som mist 99 % av förståndet ?
-Vet du vad man kallar en kvinna som mist 99 % av förståndet ?
Du också....??
Du också....??
......eller som den gången jag och min tjej hade lite mysigt tillsammans och hon utförde ett blåsjobb.
Jag hade ätit något risigt till lunch och var jävligt bubblig i magen så jag råkade släppa mig under själva blåsandet
Tjejen - Fan vad äcklig du är
Jag -Ska du säga, du suger ju k*k
Efter det var hon skitförbannad......förstår mig inte på tjejer
Tycker du att din kuk ær æcklig??
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |