Kvinnor...

ruffrida

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
husaberg
först så gnäller å lipar hon om att man aldrig planerar nått å att man e för bekväm å bara väntar på att hon ska planera. gnäller om att man aldrig gör nått för henne som att laga mat å tända ljus. när man väl gör det å säger kom kl 22 så passerar kl 22 å man udnrar var e du så får man till svar: MEN JAG SA JU ATT JAG SKULLE UT MED TJEJERNA Å SA ATT JAG KOMMER runt 22 jag svarar: men den ju 22.30 så när kommer du . det svarar JAG VET INTE NÄR JAG KÄNNER FÖR DET.

ska fan aldrig mer planera nått:mad:

:kulspruta :tuttar

jaha då var man singel!!! :rolleyes:

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
Avtändande med sura tjejer, så de får rycka upp sig först, sedan kan de få komma till himmelriket och se fyrverkerier närhelst de vill. :tummenupp De får alltså ta tag i jobbproblemen innan de kommer hem.

Kan inte annat än hålla med, fast när det gäller sura gubbar då så klart. :arsele

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
jaha då var man singel!!! :rolleyes:
Lät på tidigare inlägg som att det var lika bra. Säg till dig själv: "Skönt att bli av me 'na. Ruffrida trampar man inte på!" och se till att hitta en kvinna som behandlar dig som en jämlike och inte som en dörrmatta.

Det finns riktiga toppentjejer också och letandet kan vara ganska roligt ;)

För att sprida lite ljus i denna mörka tråd kan jag bara säga att jag (som de flesta andra) har varit med om det mesta ni beskriver här men nu hittat en kanontjej och bestämt mig för att slå rot. Köpt villa precis och flyttar om nån månad. Ser fram emot mitt nya liv! :tummenupp

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
"Snart, jag ska bara...."
Det är nog ingen slump att den som sa så var en kille, visserligen en liten men det börjar redan i låg ålder:D

Ännu en tjej som förväntar sig att andra ska göra det HON vill, NÄR hon vill bara för att HON vill det. Suck.
Gör det själv eller acceptera att det blir gjort när det passar. :mattias

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Gör det själv eller acceptera att det blir gjort när det passar. :mattias

I början av mitt samboliv var det där den eviga trätogrejen.

När det var min tur att diska så tog jag kaffekoppen och gick och satte mig framför TV'n efter maten.
Jag anser att måltiden inte är över förän kaffet (med påtår) är drucken.
(disken klarar sig en timme)
Innan jag hade druckit kaffe hade då tjejen ifråga möglat totalt på mig och diskat bort, och sedan kunde hon vara sur över det, inte bara den kvällen utan gärna dagen därpå igen.

Varje gång det hände förklarade jag pedagogiskt min inställning till frågan och sa att du har väl inte rätt att vara sur varje gång, då jag har förklarat att jag inte diskar innan kaffet.

Till sist flyttade vi och skaffade diskmaskin.

Sen flyttade vi isär också, men det var nog inte disken...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
ditt förra förhållande verkar ha varit riktigt illa...::näsblod

Näerå, inte alls, det vill jag inte påstå, dom första 10 åren var riktigt bra...

Det är nog sånt som förekommer i dom flesta hem fast ingen erkänner det.
Kanske inte just disken, men det finns nog saker i alla förhållanden den ena eller båda parterna retar sig på.

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Näerå, inte alls, det vill jag inte påstå, dom första 10 åren var riktigt bra...

Kanske inte just disken, men det finns nog saker i alla förhållanden den ena eller båda parterna retar sig på.

Ibland kanske det till och med finns saker man INTE retar sig på.

Som syrrans kille brukar säga:
"Älskar varann? Njae, vi tål varann."

:)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ibland kanske det till och med finns saker man INTE retar sig på.

Som syrrans kille brukar säga:
"Älskar varann? Njae, vi tål varann."

:)

hahaha, och en sån svåger tolererar du?:D ska han inte vara mannen i hennes liv och ära och älska henne över allt annat?:tungan

var det inte du som brukade få "gå till ån"?:va

antagligen är det så, men går det så långt att man driver varandra till vansinne och knappt gör annat än är arga på varandra skulle jag säga att förhållandet är sjukt... sen kanske det bara är jag som blandat ihop saker och ting här och trodde det om ditt exförhållande, ledsen isåfall:)

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

antagligen är det så, men går det så långt att man driver varandra till vansinne och knappt gör annat än är arga på varandra skulle jag säga att förhållandet är sjukt... sen kanske det bara är jag som blandat ihop saker och ting här och trodde det om ditt exförhållande, ledsen isåfall:)

Näpp, det var inte jag, jag tror inte att jag har gråtit ut på SH över mitt än..

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
hahaha, och en sån svåger tolererar du?:D ska han inte vara mannen i hennes liv och ära och älska henne över allt annat?:tungan

Haha eller hur? Låt tjejerna stå för flickdrömmarna :)
När man passerar 30 så inser man att kärlek, sexliv och samlevnad ersätts av tåfis, underlivssvamp och livskriser baserade på att hennes bröst har gjort sitt.

Det var jag :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Näpp, det var inte jag, jag tror inte att jag har gråtit ut på SH över mitt än..

aufan, kom på nu att det nog var dreggel:näsblod sorry...

Haha eller hur? Låt tjejerna stå för flickdrömmarna :)
När man passerar 30 så inser man att kärlek, sexliv och samlevnad ersätts av tåfis, underlivssvamp och livskriser baserade på att hennes bröst har gjort sitt.

Det var jag :D

:rofl

jo, insåg det efter att ha läst igenom tråden igen...:rolleyes:

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Killar pratar aldrig om relationer och känslor.

Har jag hört...

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Det är ju bara att förstå...
Tjejer är ormar o häxor... :D

Fattar inte riktigt vad vissa brudar håller på med...
Vad är det för mening med att gnälla o gnälla o gnälla på killar??? Kommer han ändra sig??? Det klart inte...

Antingen så finner man sig i att killen gör, el inte gör i vissa fall, saker på sitt sätt eller så gör man sakerna själv och surar inte över det senare...

Sen att man ska visa uppskattning (från båda parter såklart) osv är självklart... :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati