Kvinnor...

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Och bara för att strö lite salt i såren...så HAR storleken betydelse.!! :fakta

Brudar har ju en satans massa brister...kan inte laga mat, fattar ingenting rent allmänt, är tjatiga och ja listan kan göra längre beroende på "exemplar". Men män är fan inte bristlösa heller, och en brist hos en man är just, att ha en "liten".

//Mad

PS: Måste jag skriva att jag är ironisk!?? :näsblod

Låt inte så stökig:D lilla bruttan:pannkyss

Jag antar att du är ung och vill få en hane att betäcka dig så du kan få avkomma och visa upp för mor och släkt.

Uppträd lungt och var sansad så kommer du att få träffa en vacker hane att para dig med.

Hanarna vet att honorna har massa brister - men e honan snygg så kan vi acceptera stökighet.

Pms grejer och raseri utbrott om stentrappan som killen aldrig montera utanför villan kan du dra sen när du hamnar i klimakteriet och vill skilja dig...

Då vill vi också dra vidare , vi har ordnat barnbarn åt föräldrarna,bruttan också ,bruttan e sur och vi killar vill köpa en HD o dra på turne

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Brudar har ju en satans massa brister...kan inte laga mat, fattar ingenting rent allmänt, är tjatiga och ja listan kan göra längre beroende på "exemplar". Men män är fan inte bristlösa heller, och en brist hos en man är just, att ha en "liten".

//Mad

Men.. Ska man bli orolig för vad tjejerna tycker om man har en liten även fast den luktar som en stor då?

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR

//Mad

PS: Måste jag skriva att jag är ironisk!??:näsblod

Så vad du menar är att män inte har några brister? :hihi

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Detta är en suverän tråd:D
Att ni orkar hålla på. Men för all del forsätt så man har en liten följetång att roa sig mig.:klappar

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
På väg hem från affären blev jag stoppad av en tjej, ståendes vid sin bil utanför sitt lägenhetshus. Hon frågade ifall jag kunde vara vänlig och hjälpa henne upp med en byrå hon köpt. Gentleman som jag är sade jag givetvis ja. Det stod en annan kille där också, som hon bett om hjälp medan han passerade, så med gemensamma ansträngningar bar vi in byrån till hissen. Längre ville den andre kille inte hjälpa henne eftersom hans dotter stod där ute och väntade. Med ögon som kunde få en tiggande hund att slänga sig i väggen frågade tjejen ifall jag hade möjlighet att hjälpa henne hela vägen upp, så hon fick in byrån i lägenheten. Som ni redan vet är jag en gentleman (stod tidigare i texten) så jag sade självklart ja.

Väl uppe bar vi in byrån och ställde den på vardagsrumsgolvet. Den skulle stå där en soffa stod, så hon bad mig hjälpa henne att flytta soffan. Efter det var gjort lyfte vi byrån på plats. Då började hon fråga om den passade bra in där, berätta vilket klipp hon gjort när hon köpt den, att hon skulle ha en till likadan bredvid, om hon kanske inte borde byta till röda kuddar i den soffa som skulle stå kvar och så vidare i all oändlighet. Sade lite försynt efter fem minuter att jag hade matkassen ståendes där nere vid hennes bil, så jag kanske borde gå ner och ta den. Oj, sade hon, och efter det bad hon mig, när vi ändå var igång, att hjälpa henne ner med den soffa vi flyttat för att få plats med byrån. Vi bar ut den till hissen, åkte ner och ställde den intill väggen i husets entré. Hon tackade så mycket för hjälpen!

Kul att kunna hjälpa till! Men! Och det här är ett stort men! Vad hade hänt om situationen såg ut så här?

Jag stod utanför mitt hus, haffade första bästa kvinna som passerade och frågade om hon kunde hjälpa mig att sy i en knapp i min skjorta. :gnissla

Vad hade hänt??!? I bästa fall ett blått öga, i värsta fall att jag blivit utskrattad och förnedrad och fått flytta från grannskapet? Eller finns det gentlekvinnor? :confused:

Att jag redan kan sy i en knapp hör inte hit, utan det är mer ett teoretiskt exempel på en tidigare typisk kvinnlig sysselsättning, så läsaren kan med fördel byta ut den mot någon annan rolig och givande kvinnlig sysselsättning som tvätta, stryka, baka, diska, städa eller något annat skoj. :tummenupp

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
På väg hem från affären blev jag stoppad av en tjej, ståendes vid sin bil utanför sitt lägenhetshus. Hon frågade ifall jag kunde vara vänlig och hjälpa henne upp med en byrå hon köpt. Gentleman som jag är sade jag givetvis ja. Det stod en annan kille där också, som hon bett om hjälp medan han passerade, så med gemensamma ansträngningar bar vi in byrån till hissen. Längre ville den andre kille inte hjälpa henne eftersom hans dotter stod där ute och väntade. Med ögon som kunde få en tiggande hund att slänga sig i väggen frågade tjejen ifall jag hade möjlighet att hjälpa henne hela vägen upp, så hon fick in byrån i lägenheten. Som ni redan vet är jag en gentleman (stod tidigare i texten) så jag sade självklart ja.

Väl uppe bar vi in byrån och ställde den på vardagsrumsgolvet. Den skulle stå där en soffa stod, så hon bad mig hjälpa henne att flytta soffan. Efter det var gjort lyfte vi byrån på plats. Då började hon fråga om den passade bra in där, berätta vilket klipp hon gjort när hon köpt den, att hon skulle ha en till likadan bredvid, om hon kanske inte borde byta till röda kuddar i den soffa som skulle stå kvar och så vidare i all oändlighet. Sade lite försynt efter fem minuter att jag hade matkassen ståendes där nere vid hennes bil, så jag kanske borde gå ner och ta den. Oj, sade hon, och efter det bad hon mig, när vi ändå var igång, att hjälpa henne ner med den soffa vi flyttat för att få plats med byrån. Vi bar ut den till hissen, åkte ner och ställde den intill väggen i husets entré. Hon tackade så mycket för hjälpen!

Kul att kunna hjälpa till! Men! Och det här är ett stort men! Vad hade hänt om situationen såg ut så här?

Jag stod utanför mitt hus, haffade första bästa kvinna som passerade och frågade om hon kunde hjälpa mig att sy i en knapp i min skjorta. :gnissla

Vad hade hänt??!? I bästa fall ett blått öga, i värsta fall att jag blivit utskrattad och förnedrad och fått flytta från grannskapet? Eller finns det gentlekvinnor? :confused:

Att jag redan kan sy i en knapp hör inte hit, utan det är mer ett teoretiskt exempel på en tidigare typisk kvinnlig sysselsättning, så läsaren kan med fördel byta ut den mot någon annan rolig och givande kvinnlig sysselsättning som tvätta, stryka, baka, diska, städa eller något annat skoj. :tummenupp

1. Varför slickade du henne inte i örat och tog henne på brösten? Helt uppenbart ville hon ju sprida sina gener tillsammans med dig, åtminstone daska edra sommarsvullna kroppar motvarandra med erotiska inslag.
Hur kunde du missa detta givna tillfälle? :va

2. Det går nog alldeles utmärkt att stå på gatan utanför och be om hjälp med sömnad, stickning, bakning etc. så länge du vänder dig till kvinnor över 65.
Ju längre ner i åldrarna du rör dig desto intensivare blir feminismen för att sedan övergå till ren okunskap.
Om du hade tänkt prova så rekomenderar jag starkt att du har kläder på dig, både upptill och nertill annars kommer det se enormt sjukt ut. :näsblod :D

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
1. Varför slickade du henne inte i örat och tog henne på brösten? Helt uppenbart ville hon ju sprida sina gener tillsammans med dig, åtminstone daska edra sommarsvullna kroppar motvarandra med erotiska inslag.
Hur kunde du missa detta givna tillfälle? :va

Nja, hennes två små barn stod där nere vid bilen och jag är inte mycket för snabbisar. Hade inte känts bra att låta dem stå där och vänta ett par timmar. :hihi Men hon såg väldigt trevlig ut. :tummenupp Får väl hoppas på att hon köper fler otympliga saker hon behöver hjälp med. :tuttar

2. Det går nog alldeles utmärkt att stå på gatan utanför och be om hjälp med sömnad, stickning, bakning etc. så länge du vänder dig till kvinnor över 65.
Ju längre ner i åldrarna du rör dig desto intensivare blir feminismen för att sedan övergå till ren okunskap.
Om du hade tänkt prova så rekomenderar jag starkt att du har kläder på dig, både upptill och nertill annars kommer det se enormt sjukt ut. :näsblod :D

Ligger nog något i det, att ju yngre de är ju mer okunniga är de. Snart vet väl inte ens kvinnor hur man kokar ett ägg. :näsblod När de äldre trillar av pinnen tar de dessutom med sig sådan ovärderlig kunskap som hur man till exempel stoppar ett par strumpor.

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Hoj
hojlös
någon som övningskör med sin tjej?alltså e handledare för henne för bil körkortet?

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
någon som övningskör med sin tjej?alltså e handledare för henne för bil körkortet?

Gjorde förra året när frugan (Bambi) tog sitt bilkort...
Även två ex har jag hjälpt..
Dådå??

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Och som kvinna, tror man att det är ens fel att det är nåt knas. Och då försöker man lixom försöka komma in i den där grottan där det egentligen inte finns plats.

just det! varför i helvete då för!?:confused: har man problem på jobbet är det lite svårt att lösa skiten hemifrån, därför gör man inget och säger inget om det om ingen frågar. har man däremot problem hemma/med fruntimret så finns problemet i närheten och kan lösas, DÅ säger man ifrån och gör något åt saken!
men ni tjejer, så fort en man är sur tror ni att allt är ert fel, blir sura för att ni tror att man är sur på er, blir arga på oss för att vi är sura (vilket vi ju inte är, iallafall inte på er) och övergår till att lämpa över ännu mer problem (surkärringsproblem) på den stackars problemjagade (på jobbet, som fallet nu var om) mannen! man blir förbannad!:mad:

Numera när jag gör en sak på mitt sätt och en tjej gnäller, då får hon argumentera varför hennes sätt skulle vara bättre/mer effektivt :)rofl). Är det ingen vinst att göra det på hennes sätt och hon fortsätter gnälla, då släpper jag det, går därifrån, så får hon göra det själv, så hon blir nöjd och får det precis som hon vill ha det.

lysande!!!:tummenupp

själv jobbar jag efter precis samma princip: gör man nånting och det gnälls över hur det blir gjort kan de göra det själva så att de får det precis som de vill ha det!:tummenupp

Last edited:

ruffrida

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
husaberg
först så gnäller å lipar hon om att man aldrig planerar nått å att man e för bekväm å bara väntar på att hon ska planera. gnäller om att man aldrig gör nått för henne som att laga mat å tända ljus. när man väl gör det å säger kom kl 22 så passerar kl 22 å man udnrar var e du så får man till svar: MEN JAG SA JU ATT JAG SKULLE UT MED TJEJERNA Å SA ATT JAG KOMMER runt 22 jag svarar: men den ju 22.30 så när kommer du . det svarar JAG VET INTE NÄR JAG KÄNNER FÖR DET.

ska fan aldrig mer planera nått:mad:

:kulspruta :tuttar

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4

Japp, var det för frugan för runt 7 år sedan. Skrek som en galning på henne "gasa,gasa,gasa". Idag kör hon fanimig värre än mig (och många av mina polare), gasar som en biltjuv & men kör ändå riktigt bra. Men så hade hon en riktigt bra mentor oxå! :yoparty

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
först så gnäller å lipar hon om att man aldrig planerar nått å att man e för bekväm å bara väntar på att hon ska planera. gnäller om att man aldrig gör nått för henne som att laga mat å tända ljus. när man väl gör det å säger kom kl 22 så passerar kl 22 å man udnrar var e du så får man till svar: MEN JAG SA JU ATT JAG SKULLE UT MED TJEJERNA Å SA ATT JAG KOMMER runt 22 jag svarar: men den ju 22.30 så när kommer du . det svarar JAG VET INTE NÄR JAG KÄNNER FÖR DET.

ska fan aldrig mer planera nått:mad:

:kulspruta :tuttar

Det där är apenkelt fixat. Skicka följande SMS:

"Ok. Jag har lagat middag med levande ljus och fixat grymt romantisk stämning. Ringer och bjuder en tjejpolare istället. Vi hörs antar jag. /<insert ditt namn>"

:)

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
"Snart, jag ska bara...."
Det är nog ingen slump att den som sa så var en kille, visserligen en liten men det börjar redan i låg ålder:D

Är en kille/tjej sur över nåt som hänt under dagen och inte tagit tag i problemet på plats, så är det rätt lamt att sura över det senare på hemmaplan. Jobbproblemen lämnar man på jobbet och hemmaproblemen tar man inte med sig till jobbet, då slipper andra få skit för saker som dom inte har med att göra.

Gabor

Guest
Det där är apenkelt fixat. Skicka följande SMS:

"Ok. Jag har lagat middag med levande ljus och fixat grymt romantisk stämning. Ringer och bjuder en tjejpolare istället. Vi hörs antar jag. /<insert ditt namn>"

:)

Då är det bäst att man verkligen har en tjejpolare, för annars blire nog inget ligga den där kvällen...:D

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
"Snart, jag ska bara...."
Det är nog ingen slump att den som sa så var en kille, visserligen en liten men det börjar redan i låg ålder:D

Kan ju bero på att vi alltid har massor av viktiga saker på gång och att göra. :rolleyes:

Är en kille/tjej sur över nåt som hänt under dagen och inte tagit tag i problemet på plats, så är det rätt lamt att sura över det senare på hemmaplan. Jobbproblemen lämnar man på jobbet och hemmaproblemen tar man inte med sig till jobbet, då slipper andra få skit för saker som dom inte har med att göra.

Du menar att tjejer fixar jobbproblemen på jobbet då arbetsdagen tar slut? Varför surar tjejer då när de kommer hem? För att de kommer hem till ett nytt problem? :gnissla

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
Kan ju bero på att vi alltid har massor av viktiga saker på gång och att göra. :rolleyes:

Du menar att tjejer fixar jobbproblemen på jobbet då arbetsdagen tar slut? Varför surar tjejer då när de kommer hem? För att de kommer hem till ett nytt problem? :gnissla

Glömde det där, viktiga saker går först. Tur att tv kör så mycket reklampauser:D

Om tjejen surar när hon kommer hem kanske du ska fundera på att släppa till lite oftare:rolleyes:

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Glömde det där, viktiga saker går först. Tur att tv kör så mycket reklampauser:D

Om tjejer surar när de kommer hem kanske du ska fundera på att släppa till lite oftare:rolleyes:

Avtändande med sura tjejer, så de får rycka upp sig först, sedan kan de få komma till himmelriket och se fyrverkerier närhelst de vill. :tummenupp De får alltså ta tag i jobbproblemen innan de kommer hem.

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...