Kvistens CRM sida!

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
så länge du inte släpper tanken tänker jag inte slyta försöka övertala dig;)

övertala till vad? aa visst ja har ändå ändrat mig för att ja inte vill krongla me det! nöjd!? :gnissla Det första jag ska göra nu är att ta reda på hur man byter vajern till avgasportarna för ja är trött på att bara göra 100 och inte ha någon ork på 5 å 6an :arsele

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
Btw.. så kanske lackning är på g.. fixat färger till att lacka allt förutom ram. :tungan Färg är tänkt är jätte mörk blå/grön. ser ut som svart fast kommer skifta i nyanser i solen. annars finns det alternativt en pearl färg som skiftar mellan lila och shock rosa men tvivlar nog på att de passar så bra :D Idag ska jag åka till mc kompaniet och fixa så jag ska få en svart nsr (-99) som står som skrotad så jag kan sm konv. min och ska snacka me dom om de skulle kunna fixa arrow rör till mig+ den där stackars vajern jag måste byta! bara en fråga om någon vet.. mellan vilka storlekar på munstycken bör det vara med arrow, hojen urpluggad och förövrigt orginal? :)

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Hoj
hornet 600
Btw.. så kanske lackning är på g.. fixat färger till att lacka allt förutom ram. :tungan Färg är tänkt är jätte mörk blå/grön. ser ut som svart fast kommer skifta i nyanser i solen. annars finns det alternativt en pearl färg som skiftar mellan lila och shock rosa men tvivlar nog på att de passar så bra :D Idag ska jag åka till mc kompaniet och fixa så jag ska få en svart nsr (-99) som står som skrotad så jag kan sm konv. min och ska snacka me dom om de skulle kunna fixa arrow rör till mig+ den där stackars vajern jag måste byta! bara en fråga om någon vet.. mellan vilka storlekar på munstycken bör det vara med arrow, hojen urpluggad och förövrigt orginal? :)

http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3040547&postcount=20
Sökfunktionen fungerar riktigt bra!:tummenupp
Du har fått pm. Jag har inte fått några pengar. RING mig kvist.

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
uppdate 19/8:
jag har fått hyfsad ordning på avgasportarna som strullat som in i helvete. kronglar mindre nu iaf. kom fram till att förra ägarn inte hade satt ihop det ordentligt. :gnissla men nu har jag ett stort problem och det är att den vill skuta säkringar så fort jag får upp fart eller efter att jag varvat en stund. alla förslag på vad det är som påvärkar det är välkommna! hjälp mig någon!! :huvet

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Hoj
hornet 600
uppdate 19/8:
jag har fått hyfsad ordning på avgasportarna som strullat som in i helvete. kronglar mindre nu iaf. kom fram till att förra ägarn inte hade satt ihop det ordentligt. :gnissla men nu har jag ett stort problem och det är att den vill skuta säkringar så fort jag får upp fart eller efter att jag varvat en stund. alla förslag på vad det är som påvärkar det är välkommna! hjälp mig någon!! :huvet

Du har pm igen. Ring mig.

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
Tja.. har blivit rätt sunkig tråd jag vet. Har inte lagt upp några bilder eller uppdate:at på vad jag gjort. men jag tänkte lägga upp lite och så lägger jag upp bilder på den när det är klart och allt som kommer ske innom denna och nästa vecka.

Polerat gaffelben
Polerat sving
Ny cylle
Ny kolv
Nsr fälgar på fram och bak
planat en liten bit på toppen. Inga mängder tuan bara för att jämna till den lite
Nya vajrar
Nyare bromsar
Arrow-system men det kommer inte på fören efter besiktning
Håller på att slipar rent kåpor men är ett rent helvete nu när förra ägarn har sprejburkslackat allt :mad: ska lackas så fort brorsan har tid att görat.
Nya blinkers för dom förra är så unkna
nytt bakljus eftersom tvivlar på att mitt går igenom för att det saknar nummerplåtsbelysning
Håller på att försöker få tag på biketrolhättan för att köpa begagnade sidokåpor eftersom min ena hade fullt med sprickor och den jag köpte av himmel som var bara att kasera. (ska kolla över mer om det går att fixa men det har jag stora tvivel om)

Är det någon som vet hur långt det är man får flytta in bakljuset? har för mig att det är 35 cm från ytersta punkt. :va

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Aprilia Tuono 457