att dina jävla lampor hör till en moppe
fucking shit lägg ner de nån gång! ser min hoj ut som en julgran nu eller? kan ingen vara seriös och släppa denna jävla diskution om några lysrör?
att dina jävla lampor hör till en moppe
fucking shit lägg ner de nån gång! ser min hoj ut som en julgran nu eller? kan ingen vara seriös och släppa denna jävla diskution om några lysrör?
så länge du inte släpper tanken tänker jag inte slyta försöka övertala dig
Kolla i avstrypnings FAQen FFS.......
Btw.. så kanske lackning är på g.. fixat färger till att lacka allt förutom ram. Färg är tänkt är jätte mörk blå/grön. ser ut som svart fast kommer skifta i nyanser i solen. annars finns det alternativt en pearl färg som skiftar mellan lila och shock rosa men tvivlar nog på att de passar så bra Idag ska jag åka till mc kompaniet och fixa så jag ska få en svart nsr (-99) som står som skrotad så jag kan sm konv. min och ska snacka me dom om de skulle kunna fixa arrow rör till mig+ den där stackars vajern jag måste byta! bara en fråga om någon vet.. mellan vilka storlekar på munstycken bör det vara med arrow, hojen urpluggad och förövrigt orginal?
http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3040547&postcount=20
Sökfunktionen fungerar riktigt bra!
Du har fått pm. Jag har inte fått några pengar. RING mig kvist.
uppdate 19/8:
jag har fått hyfsad ordning på avgasportarna som strullat som in i helvete. kronglar mindre nu iaf. kom fram till att förra ägarn inte hade satt ihop det ordentligt. men nu har jag ett stort problem och det är att den vill skuta säkringar så fort jag får upp fart eller efter att jag varvat en stund. alla förslag på vad det är som påvärkar det är välkommna! hjälp mig någon!!
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|